....

....

ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΩΝ AW109P EKAB

https://im1.7job.gr/sites/default/files/imagecache/1200x675/article/2020/23/318608-ekab_elikoptero.jpg




11 σχόλια:

  1. Αυτό γιατί δημοσιεύτηκε ; Είναι καμία ευκαιρία αυτές οι τιμές για επισκευή ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα πουλάμε στον ιδιώτη, τα φτιάχνει με ένα ταληράκι , στέλνουμε πυροανέλλες και τα επιθεωρούν και τα νοικιάζουμε από τον ιδιώτη με ένα ταληράκι κάθε έτος.
    Τι δεν κατάλαβες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η προσφορά αυτή έγινε αποδεκτή και ψηφίστηκε ως νόμος στην Βουλή των Ελλήνων (Μαης 2019)
    Ήταν από τα πρώτα πράγματα που ακύρωσε η ΝΔ
    Τα άφησε αχρησιμοποίητα ενώ όλοι (ΕΑΒ,ΠΑ, ιταλοί) συμφωνούσαν ότι είναι αξιόμαχα και φυσικά την ΕΑΒ που την στηρίζει για τα εθνικά μας συμφέροντα άνευ του συμβολαίου που είχε ήδη υπογραφεί.

    Άνθρωπος δεν μίλησε, πλην Πολάκη, αλλά αυτός καπνίζει! Τώρα ένα χρόνο μετά τους έπιασε ο πόνος και επειγόντως βιάζονται να βάλουν στο παιγνίδι ιδιώτες.

    Ψιτ, είσαι πράγματι κορόιδο ή περνάς εμάς για κορόιδα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί δεν λες το άλλο,ότι είχναε συμφωνήσει με ΕΑΒ και είχαν φαγωθεί να τα πληρώσει ο Νιάρχος βαπορίσια και θα φτάνανε με δασμούς τα 5 εκατομμυρια αλλά κανείς δεν εγγυόταν ένα καθηλωμένο για 6-7 χρόνια ελικόπτερο ότι θα ήταν το ίδιο αξιόπιστο έστω και αν το σύγκρινες με ένα μεταχειρισμένο.
      Δεν μιλάμε ποιοί θα καθόταν να πετάξουν μετά.με τι ασφάλεια πτήσης και αν η αεροπορία θα εγγυόταν την ίδια ασφάλεια με τα δικά της μέσα.
      Ξύπνησαν στο Νιάρχος και είδαν ότι τους δούλευαν και θα πέταγαν τόσα λεφτά στον βρόντο και τωρα με λιγότερα από δέκα μύρια παίρνουν δύο καινούργια ελικόπτερα ,πιο ασφαλή και πιο σύγχρονη κατασκευή.
      Έτσι έμειναν οι συριζαίοι να φωνάζουν γιατί χάλασε η δουλειά

      Διαγραφή
  4. ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΣΤΗΝ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕ ΔΕΝ ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΑ
    2 ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ ΤΟΥ ΕΚΑΒ ; ΑΦΟΥ ΤΑ ΘΕΩΡΟΥΣΕ ΑΞΙΟΜΑΧΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΤΟΥΣ ; ΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΤΗΝ ΔΩΡΕΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΤΕΛΗ 2018.ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΑΦΟΥ ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΑ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κατ αρχάς, το νόμο τον ψηφίσαν Μαή 2019, κατα την γνώμη σου, χωρίς το ΙΣΝ;
    Δεύτερο: η ιταλική εταιρεία είχε ως εκπρόσωπο της τον αποτελεσματικό (μέσα στο Α 15νθήμερο Νότιας Δημοκρατίας) κ Αυγερινόπουλο.
    Μήπως σου θυμίζει κάτι;
    Τρίτον καλά το ΙΣΝ άλλαξε γνώμη... μόνο του;
    Τα κόκκινα που τα έχουμε εδώ και είναι αξιόμαχα κατα γενική ομολογία γιατί δεν τα φτιάχνουμε ενόψει παανδημίας Για τα πέντε μύρια;
    Μα τόσα πήρε για ενίσχυση μόνο ο αναξιοπαθής ΣΚΑΙ που... επλήγη καίρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΞΙΟΜΑΧΑ ΟΧΙ ΚΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΑΛΛΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗΣ ΔΙΚΙΑΣ ΣΟΥ.ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΛΕΣ ΗΤΑΝ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΡΙΖΑ.ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΦΤΙΑΧΝΑΝ ΤΑ ΔΥΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ;ΣΕ ΞΑΝΑΡΩΤΑΩ

      Διαγραφή
  6. Γιατί όχι ο Συριζας;
    Κάνετε πρωτα όσα έκανε και μας λέτε μετά για όσα δεν έκανε!
    Δεν θυμάστε τα μνημόνια ούτε ποιος τα έφερε Μήπως είστε κάπως αμνημόνιος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλάς και για το τρίτο μνημόνιο που έφερε το καλοκαίρι του 2015 ο σύριζας (όπως τον λες) ; Με υποθήκευση της δημόσιας περιουσίας για 100 χρόνια ;Μήπως εσύ δεν τα θυμάσαι όλα τα μνημόνια ;

      Διαγραφή
  7. Αν κατάλαβα καλά, την είχαν πατήσει κατα σειρά το ΓΕΑ, ο Νιάρχος και το ΕΚΑΒ Την δε πουστιά την έκανε η ΕΑΒ; Και το μυρίστηκες εσύ;
    Η αντίστοιχη εταιρεία πάντως της Τουρκίας παράγει δικό της μαχητικό ενώ η δικιά μας δεν μπορεί αλήθεια να συντηρήσει τα ελικόπτερα του ΕΚΑΒ;
    Τώρα κατάλαβα γιατί θες να κάνουμε τον κάργα στα σκόπια αλλά ρουφάς το αυγό σου με με τον Ερντογάν ...
    ΖΖ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εσύ ανώνυμε φωστήρα της αεροναυπηγικής αυτά που λες τα στηρίζεις σε κανένα χαρτί ή στα ψιθύρισε ο μαέστρος-μπουκλάκιας στο κομμωτήριο;
    dr Agrofylax

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.