Έντονη ανησυχία επικρατεί στο Πανόραμα Θεσσαλονίκης από τις πληροφορίες που θέλουν άτομο θετικό στον κορονοϊό, κόρη γνωστού επιχειρηματία της πόλης και γνωστής τραγουδίστριας, να «έσπασε» την καραντίνα και να πραγματοποίησε πάρτι στο σπίτι της με περίπου 30 άτομα.

Σύμφωνα με το makthes.gr, η κοπέλα πριν από περίπου δέκα ημέρες επέστρεψε στην Ελλάδα από την Αγγλία όπου σπουδάζει, οδικώς μέσω Βουλγαρίας. Ενώ έπρεπε να παραμείνει σε καραντίνα, οι Αρχές σε έλεγχο που πραγματοποίησαν στην οικία της διαπίστωσαν πως απουσίαζε και επέβαλαν πρόστιμο ύψους 5000 ευρώ. Το ίδιο άτομο λίγες μέρες αργότερα πραγματοποίησε μπάρμπεκιου πάρτι στην πολυτελή βίλα της οικογένειας, στον οικισμό Σταυρονικήτα με περίπου 30 νεαρούς καλεσμένους.

Ενώ η κοπέλα δεν είχε παρουσιάσει κάποιο σύμπτωμα κατά την επιστροφή της στην Ελλάδα, λίγο μετά το πάρτι παρουσίασε συμπτώματα βαριάς γρίπης.

Ετσι, οδηγήθηκε στο νοσοκομείο, όπου υπεβλήθη σε τεστ και βρέθηκε θετική στον κορονοϊό. Ακολούθως ενημερώθηκαν οι άνθρωποι που είχαν πάει στο πάρτι και σύμφωνα με το Open πολλοί εξ αυτών βρέθηκαν επίσης θετικοί στον κορονοϊό. Επίκεντρο των ερευνών οι μετέχοντες στο μπάρμπεκιου πάρτι και οι πελάτισσες του κομμωτηρίου- κέντρου περιποίησης- όπου πήγε για να καλλωπιστεί.