....

....

Καμία εκχώρηση και εμπορευματοποίηση των υπηρεσιών του ΕΚΑΒ

     
              Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

     Το ξήλωμα του πουλόβερ και το ξεδόντιασμα του δημόσιου χαρακτήρα του ΕΚΑΒ σε όλα τα επίπεδα, ξεκίνησε απο τις αεροδιακομιδές. 

Η μέρα που όλοι φοβόμασταν και απευχόμασταν ότι κάποια στιγμή θα έρθει, έφτασε!!!

     Την επιτυχία της λειτουργίας του Τμήματος Αεροδιακομιδών και την προσφορά του στο κοινωνικό σύνολο, δεν την έβλεπαν μόνο οι χρήστες του, αλλά και οι ιδιώτες, αφού επιχειρηματικά και οχι επιχειρησιακά, θα φούσκωναν ακόμα περισσότερο το πορτοφόλι τους.

     Από την άλλη όμως η τραγική προιστορία των τριών πτώσεων, με διψήφιο αριθμό νεκρών, και η συμβολή στο έργο του ΕΚΑΒ, της Πολεμικής Αεροπορίας, εμπόδιζαν το κερδοφόρο σχέδιο να πάρει σάρκα και οστά.

Μέχρι πού ήρθε μια κυβέρνηση υποσχόμενη ιδιωτικοποιήσεις και μια ιδανική συγκυρία για λύσεις έκτακτες.

     Την Τετάρτη ο Υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας κατέθεσε νομοσχέδιο, που προβλέπει την ενοικίαση από το δημόσιο υπηρεσιών αεροδιακομιδής  από ιδιώτες. 

     Το προφανές θα ήταν η αγορά, ενοικίαση ή επίταξη σκαφών για να μπουν στην υπηρεσία της Πολεμικής Αεροπορίας που εκτελεί τις αεροδιακομιδές.


     Με το νομοσχέδιο όμως, οι ιδιωτικές εταιρείες θα υποκαταστήσουν πλήρως τον μηχανισμό της σημερινής λειτουργίας.

     Κατά την ενημέρωση που είχαμε, μετά απο συνάντηση με την Διοίκηση του ΕΚΑΒ οι διαδικασίες προχωρούν πάρα πολύ γρήγορα, αφού το ΕΚΑΒ πήγε και έλεγξε στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος και τα πτητικά μέσα που θα διατεθούν.

Ήρθε λοιπόν η ώρα να αναμετρηθούν με τις κυβερνητικές αποφάσεις για:

 Την διαφύλαξη της ασφαλής αεροδιακομιδής των ασθενών και των συναδέλφων διασωστών και γιατρών που συμμετέχουν.

Την υπεράσπιση της δωρεάν και δημόσιας πρόσβασης των υπηρεσιών του ΕΚΑΒ σε όλους τους πολίτες.





1 σχόλιο:

  1. Άρες μάρες κουκουνάρες και εσείς σαν την ποπ εκαβ.Περιμένουμε και άλλες ανακοινώσεις με λαχταρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.