....

....

Ακόμη μία συμμαχία προς τον τελικό στόχο

Ποιός είπαμε ότι είναι ο μοναδικός φορέας προνοσοκομειακης φροντίδας στην Ελλάδα;



Ακόμη μία συμμαχία προς τον τελικό στόχο. Την Αθήνα της ανθρωπιάς και της αλληλεγγύης. Την πόλη των ανθρώπων της. Συνεργασία με τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό για τη βελτίωση των μηχανισμών αντιμετώπισης έκτακτων καταστάσεων, την ενίσχυση της προστασίας των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων και την ιατρική κάλυψη και την αντιμετώπιση επειγόντων περιστατικών σε κάθε είδους διοργανώσεις.



facebook.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.