Γιατρός στο «Αττικόν» αρνήθηκε τη δωρεά του Ιδρύματος Νιάρχου, θεωρώντας τη διαχωριστική και επιτίθεται στην κυβέρνηση!
Με μια ιδιαίτερη δήλωσή του ο Παθολόγος – Εντατικολόγος και Πρόεδρος Σωματείου Εργαζομένων Νοσοκομείου «Αττικόν» Μιχάλης Ρίζος δεν αποδέχτηκε τη δωρεά του ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος προς τις κλινικές που βοήθησαν για την καταπολέμηση του κορονοϊού.
Ειδικότερα, ο κ. Ρίζος δεν δέχτηκε η δωρεά να απευθύνεται μόνο στους γιατρούς που ήταν στις αντίστοιχες κλινικές, καθώς θεωρεί ότι είναι διαχωριστική, από τη στιγμή που όλοι οι εργαζόμενοι έβαλαν τον καλύτερο τους εαυτό για τη δημόσια υγεία!
Συγκεκριμένα, ανέφερε:
«Δεν επιθυμώ να λάβω την δωρεά του ιδρύματος διότι την θεωρώ διαχωριστική σε σχέση με τους άλλους συναδέλφους μου όλων των τμημάτων, κλάδων και ειδικοτήτων, που ήταν παρόντες στη μάχη της δημόσιας υγείας, άσχετα αν δεν υπηρέτησαν στα συγκεκριμένα τμήματα που αναφέρει η δωρεά. Επιπλέον, τη θεωρώ υποκριτική σε σχέση με την κυβερνητική πολιτική και πρακτική, που επιχειρεί να αντικαταστήσει με έκτακτα ποσά και δωρεές, τη μόνιμη μισθοδοσία, τις αυξήσεις μισθών και την επαναφορά του 13ου και του 14ου μισθού».


Δεν υπάρχουν σχόλια