....

....

Βίντεο - ντοκουμέντο: Το λιμενικό φορτώνει πρόσφυγες σε βάρκα και τους εγκαταλείπει στο Αιγαίο

https://im1.7job.gr/sites/default/files/imagecache/1200x675/article/2020/24/318874-screen_shot_2020-06-09_at_1.07.00_pm.jpg

Αίσθηση προκαλεί  νέο βίντεο, που δίνει στη δημοσιότητα η Aegean Boat Report, και το οποίο καταγράφει pushbaks από το ελληνικό Λιμενικό.

Το βίντεο, το οποίο η Οργάνωση αν στις 11 το πρωί του Σαββάτου 7 Ιουνίου, δείχνει μια προσφυγική λέμβο, χωρίς μηχανή, «εγκλωβισμένη» ανάμεσα σε 3 σκάφη του ελληνικού Λιμενικού. Σε αυτή επιβιβάζονται βιαίως πρόσφυγες, ενώ στη συνέχεια το φουσκωτό του λιμενικού παίρνει τη βάρκα και τη ρυμουλκεί στο πέλαγος όπου την αφήνει χωρίς καμιά μηχανική υποστήριξη και δυνατότητα πλοήγησης.

Ως πηγή του βίντεο, η οργάνωση δίνει το τουρκικό λιμενικό - κάτι από το οποίο προφανώς θα «πιαστεί» η ελληνική πλευρά για να αμφισβητήσει το γεγονός ως «τουρκική προπαγάνδα» αν δεήσει να το σχολιάσει.  Ο χρόνος που συνέβη το περιστατικό είναι, σύμφωνα με την οργάνωση, η Παρασκευή 5 Ιουνίου το απόγευμα - ώρα 7, όπως φαίνεται στην οθόνη. Το περιστατικό φέρεται να συνέβη στα βόρεια της Λέσβου, αν και η τοποθεσία δεν μπορεί να επιβεβαιωθεί από τα δεδομένα του βίντεο. Ωστόσο, μια βάρκα με 36 ανθρώπους περισυνελλέγη από την τουρκική ακτοφυλακή βόρεια του Μπαμπάκαλε.


 
Στο βίντεο, οι πρόσφυγες μεταφέρονται από το μεγάλο σκάφος στο δεύτερο, μικρότερο, και από εκεί στη λαστιχένια βάρκα.

«Το να βλέπεις το λιμενικό, που πρέπει να βρίσκεται στη θάλασσα για να σώζει ζωές, να βάζει εσκεμμένα σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές, είναι σοκαριστικό. Πώς μπορεί το πλήρωμα αυτών των σκαφών να κάνει τέτοιο πράγμα, ξέροντας ότι όχι μόνο καταπατούν το διεθνές δίκαιο και τους νόμους της θάλασσας αλλά και την ελληνική νομοθεσία; Είναι ντροπή για οποιονδήποτε δουλεύει στη θάλασσα. Δεν στέκει η δικαιολογία ότι "απλώς" ακολουθούν εντολές της ελληνικής κυβέρνησης, όταν ξέρουν ότι αυτές οι εντολές είναι παράνομες», όπως σχολιάζει η Aegean Boat Report.

tvxs.gr 

4 σχόλια:

  1. Η σφήκα του εκαβ είναι το παράρτημα του υπουργείου προπαγάνδας του Ερτογάν στην Ελλάδα.Άντε και σε ανώτερα! Ζηλέψατε την προσωπικότητα του Νέστορα Μάτσα.Σαν κορόιδα που είστε το κάνετε και τζάμπα.Τόσο άχρηστοι και ανεγκέφαλοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχαχαχααα!!!
    Τι φοβάσαι, μην εκτεθεί ο Μωυσής με τέτοια δημοσιεύματα τα οποία προσβάλουν το διεθνές δίκαιο θαλασσής και τα ανθρώπινα δικαιώματα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ δεν πιστεύω σε κανένα Μωυσή.Εσείς μάλλον αλλαξοπιστήσατε και τρίβεστε στον Ερντογάν.Άντε να μπει και ο Κασιδιάρης στη βουλή να συνεργαστείτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πλάκα μας κάνεις ρε φίλε;
    Για θυμήσου τι έλεγαν βουλευτές της ΝΔ όταν ήταν αντιπολίτευση και σημερινοί υπουργοί της κυβέρνησης!
    Το θυμάσαι που έλεγαν... πιστεύουμε τον Ερντογαν και όχι τον Τσιπρα;
    Άντε παίξε παραπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.