....

....

Γιώργος Αλεξανδράκης εκπρόσωπος εργαζομένων στο Δ.Σ. ΕΥΔΑΠ

1 σχόλιο:

  1. Ξεκάθαρες κουβέντες!
    Ναι ειναι η πρώτη φορά που γίνεται αυτό, από την ΝΔ, απαντά ο συνδικαλιστής...
    Ραδίκι ο... Σπανάκης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.