Στον εισαγγελέα το πόρισμα για τη λεχώνα που πέθανε στο Νοσοκομείο της Πάτρας
Ασαφής ήταν για το πόρισμα ο διοικητής της 6ης Υγειονομικής Περιφέρειας Γιάννης Καρβέλης που είχε διατάξει επείγουσα προκαταρκτική εξέταση σχετικά με το θάνατο μιας 27χρονης γυναίκας που είχε γεννήσει με καισαρική στο Νοσοκομείο της Πάτρας.«Θα παραδώσουμε το πόρισμα της ΕΔΕ στις αρμόδιες δικαστικές αρχές ώστε να πάρει τον δρόμο του», δήλωσε. "Διαπιστώσαμε αποχρώσες ενδείξεις για πειθαρχικά παραπτώματα", είπε λακωνικά.
Οι συγγενείς ρωτούσαν για τα αίτια και εισέπρατταν μη ικανοποιητικές απαντήσεις "με τον έναν γιατρό να τα ρίχνει στον άλλον" και τελικά διατάχθηκε προκαταρκτική εξέταση. Παράλληλα έγινε και νεκροψία-νεκροτομή που έδειξε ότι η γυναίκα δεν είχε υποστεί ανακοπή, αλλά "από εισρόφηση από αναγωγή γαστρικού περιεχομένου και καθολική εγκεφαλική νέκρωση" -πήγε δηλαδή γαστρικό περιεχόμενο στους πνεύμοπνές της, πιθανόν στη διάρκεια της νάρκωσης ή μετά. Για να ολοκληρθωθεί το πόρισμα αναμένονται και τα αποτελέσματα των τοξικολογικών εξετάσεων.
slpress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια