Κυρά Γιώργαινα, ο Γιώργος που το πάει;
Έβλεπα τη διαδήλωση των εκπαιδευτικών έξω από την Βουλή. Όλα για ένα κούτελο, είπε ο Πρόεδρος τους! Προφανώς ο άνθρωπος ξέγραψε ότι φιλοδοξίες είχε στην ΝΔ. Υπήρξε όμως αξιοπρεπής απέναντι στους συναδέλφους του κι αν τελικά βγει στην σύνταξη χωρίς να έχει επιτύχει τίποτε άλλο στην πολιτική του καριέρα, θα έχει τουλάχιστον αυτό. Το κούτελο…
Όλη η ηγεσία των εκπαιδευτικών, νεοδημοκράτες με την βούλα, αφού καθυβρίστηκαν στα κανάλια από τους τραμπούκους του συστήματος (αυτούς που είπαν και τον Άδωνη Κομμουνιστή), αφού αντιμετώπισαν την χυδαία υποκρισία επιστημόνων σαν τον κ. Μπαμπινιώτη - με την γνωστή οικογενειακή προσφορά στην εκπαίδευση, αφού αντιμετώπισαν ειρωνείες ότι είναι τάχα εκπρόσωποι αγράμματων τεμπέληδων, αφού αντιμετώπισαν τον δογματισμό μιας υπουργού αφορεσμένης αλλά με την λαμπάδα στο χέρι, στο τέλος τι κατάλαβαν;
Υπήρχε μήπως περίπτωση να κατέβη ο Μωυσής από το Όρος Σινά και να τους ακούσει; Την δουλειά του ο Κούλης την έκανε πια, δεν έχει τίποτε να περιμένει από την δημόσια εκπαίδευση ούτε φυσικά να της δώσει. Δεν ταιριάζουν βρε παιδί μου, πρέπει να χωρίσουν οι δρόμοι τους. Δεν το ήξεραν; Ας πρόσεχαν!
Το νομοσχέδιο θα γίνει, λοιπόν, σίγουρα νόμος μέσα στα παλαμάκια όσων περιμένουν ένα κάποιο υφυπουργείο στον επικείμενο ανασχηματισμό. Σιγά μην το χαραμίσουν για τους εκπαιδευτικούς (ακόμη κι όσοι εξ αυτών προέρχονται από την εκπαίδευση). Σου λέει εμείς παρασκηνιακά προσπαθήσαμε αλλά «εστάθη αδύνατον, κύριοι συνάδελφοι».
Αντιθέτως ο γνωστός μας, που διακρίθηκε στην αντιπολίτευση ως δαιμόνιος ρεπόρτερ του ΣΚΑΙ στο Μάτι τώρα δηλώνει ότι πιάστηκε στον ύπνο. Από την αρχή μας τάραξε στο δούλεμα. Δεν το ήξερα, δεν τον βρίσκουμε, είναι τριήμερο, δεν έχουμε ραντεβού… Στο τέλος η παρελκυστική τακτική θα ολοκληρωθεί με το τώρα πια δεν προλαβαίνουμε, τώρα πια ψηφίστηκε…
Το κακό γι αυτόν είναι πως είναι αιχμάλωτος της εικόνας που μόνος του κατασκεύασε. Είπε ότι είναι κορυφαίος της Ν.Δ., Ποεδηνίτης αλλά και έμπιστος του Αρχηγού κλπ. κλπ. Πως θα πείσει τώρα ότι τον «γράψανε»; Είπε ότι ηγείται και των άλλων συνιστωσών της ΔΑΚΕ, εσωτερικών και… εξωτερικών. Πως να κρυφτεί τώρα από πίσω τους, αυτός ο παντοδύναμος; Είπε ότι κατέβηκε στον Κικίλια και διόρισε αυτοπροσώπως τον νέο Πρόεδρο. Πως να τα ρίξει τώρα στον άνθρωπο; Κρίμα γιατί είχε κανονίσει να την κάνει σιγά –σιγά προς τα πάνω, προτού έρθουν τα δύσκολα.
Έμαθα πως τώρα ιδρώνει - ξεϊδρώνει να του εξασφαλίσουν οι άλλοι συνέταιροι πως δεν θα χρειαστεί να κάνει μόνος του αυτός, τον κολαούζο της κυβέρνησης. Να φανεί κάπως σαν μια γενική συναίνεση λογικών ανθρώπων που κατανοούν τις δυσκολίες των Ενόπλων Δυνάμεων και εμπιστεύονται την λεβεντιά του Υπουργού που το είπε από την πρώτη στιγμή ότι μας εκτιμά βαθύτατα και γι αυτό θα μας πουλήσει πρώτους. Όχι αστειεύομαι, είπε ότι θα είναι μόνο για λίγους μήνες…
Όμως κοίτα να δεις πως του φέρονται. Πήγαν στην Αριστοτέλους και τους αφήσανε στα σκαλιά. Ελάτε ρε σεις, αύριο! Πάλι καλά που δεν τους είπανε να πάνε την Πέμπτη που θα ψηφίζεται, για να τους βάλουν να σκουπίζουν το πλεξιγκλάς. Ωστόσο το χειρότερο είναι ότι η υπόθεση όλο και τεντώνει … Για τρείς μήνες θα είναι, όχι εξάμηνο, όχι εννιάμηνο. Και όταν συμπληρωθεί η προθεσμία τι θα γίνει; Θα πάει ο καπεταν Γιώργης να πει στους ιδιώτες ούστ; Μπα αλλά, τουλάχιστον, θα έχουν γίνει οι εκλογές στο ΕΚΑΒ…
Είναι τόσο απλό το να ακουστούν οι σειρήνες έξω από το Μαξίμου. Δοκιμασμένο το κόλπο από παλιά αλλά τώρα ίσως δεν το εκτιμήσει ο Μωυσής.
Καλά αν δώσουνε στον καπετάν Γιώργη προαγωγή για τις υπηρεσίες του και ρίξει πίσω του μαύρη πέτρα. Αν τυχόν δεν του βγει; Γιατί πολλοί την πάτησαν έτσι, αγνοώντας το στοιχειώδες. Ότι δηλαδή κανείς δεν χρησιμοποιεί δεύτερη φορά την ίδια χαρτοπετσέτα. Αν το πάει έτσι, σύντομα δεν θα είναι πια χρήσιμος και σε αυτές τις δουλειές ευγνωμοσύνη δεν υπάρχει.
Και πάει και το κούτελο!
Πηγή facebook.com


Περικυκλώστε τη Βουλή με τα ασθενοφόρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙδιωτικοποιούν τις αεροδιακομιδές τού ΕΚΑΒ.
Βάλτε φωνή για το λαό για την αξιοπρέπεια.
Miltos Milonas
Ποιός θα περικυκλώσει? Οι διεφθαρμένοι συνδικαλιστές? Μόνο το πρωτοπαλίκαρο της Θεσσαλονίκης μπορεί να δώσει την μάχη που πρέπει.
ΔιαγραφήΑπό έναν που μετά από 3 - 4 χρόνια στο εκαβ παρέμεινε άσχετος δεν περίμενε κανείς κατι καλύτερο για ανάρτηση.Μια κομματική τοποθέτηση γαρνιρισμένη με τις προσωπικές διαφορές που είχε με τον καπετάν Γιώργη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧάθηκαν τα ταξίδια τώρα σε όλα τα παραρτήματα και άρχισε η κοτσανολογία.Μια πρόταση για τη βελτίωση του εκαβ δεν είχε ποτέ.Μόνο τα εξιτήρια να γίνονται και η δημιουργία ψηφοδελτίου του σύριζα
στο εκαβ για όσες εκλόγές γινόταν κατόπιν εντολών του και τηλεφώνων του.
Τβρα γράφουμε για αερομεταφορές χωρίς να ξέρουμε τι είναι
Τσούζει σούζυ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΖΖ