ΚΙΝΗΜΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΚΑΒ: Το δια ταύτα πρέπει να έχει και παρακάτω...
Το δια ταύτα πρέπει
να έχει και παρακάτω........
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Την Τετάρτη 03/06/2020 στο Δ.Σ.
του Σωματείου, συζητήθηκε η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί με το
νομοσχέδιο που κατέθεσε το Υπουργείο
Υγείας περί εισόδου ιδιωτικών συμφερόντων στις αεροδιακομιδές.
Χθές Παρασκευή 05/06/2020 έβγαλε το Σωματείο
Δελτίο Τύπου με μια light ανακοίνωση – δεν πειράζει κι αυτό ένα βήμα είναι – η οποία σταματά λίγο
απότομα, δεν έχει συμπέρασμα και δεν δείχνει, για όλα οσα επισημαίνονται, τα
βήματα και οι δράσεις που πρέπει να γίνουν, ώστε να πάμε παρακάτω.
Το Σωματείο αυτές τις ώρες πρέπει να είναι «μπροστάρης» και με συγκεκριμένο σχέδιο να αντιλαμβάνεται πότε και
πως θα δράσει, ώστε οι εργαζόμενοι και η κοινωνία να ξέρουν ότι τουλάχιστον δεν
είμαστε μικρομέτοχοι της επιχείρησης ιδιωτικοποίησης των αεροδιακομιδών, κόβοντας
παράλληλα τον βήχα και στους κύκλους που με δυσκολία κρύβουν τον ενθουσιασμό
τους.
Πότε λοιπόν θα πάρει αυτή την
απόφαση; Όταν όλα θα έχουν τελειώσει;
Μιά δεν είχαν ενημέρωση. Μιά
ψάχναμε τον Παπαευσταθίου. Μιά το
τριήμερο του Αγ. Πνεύματος. Μιά ο
κορωνοιός. Μιά δεν βρίσκουμε να κλείσουμε ραντεβού με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου.
Η ΠΛΑΚΑ
ΠΑΡΑΤΡΑΒΗΞΕ
Εμείς προτείνουμε:
Ø Απόσυρση της διαταγής και του αιτήματος του ΓΕΕΘΑ για παύσης της συνεργασίας αεροδιακομιδών.
Ø Απόσυρση της (ν)τροπολογίας του Υπουργείου
Υγείας.
Ø Προκήρυξη στάσης εργασίας για την Τρίτη
09/06/2020 στις 11:00, διαμαρτυρία έξω από το Μέγαρο Μαξίμου και εν συνεχεία συνέλευση στον υπαίθριο χώρο του parking του ΕΚΑΒ.
Την πρόσκληση αυτή την απευθύνουμε
δημόσια στα μέλη του Δ.Σ. και
συγκεκριμένα στην «αντιπολιτευόμενη»
πλειοψηφία των έξι (6) συναδέλφων
στην οποία ανήκουμε κι εμείς και εν συνεχεία στους πέντε (5) συναδέλφους της ΔΑΚΕ.
Κατανοούμαι τα διλήμματα των
συναδέλφων «ανεξάρτητων» συνδικαλιστών
της ΔΑΚΕ, αλλά όχι τους τυχόν
δισταγμούς των υπολοίπων.
Δεν χωρούν προφάσεις, προσχηματικές
αναβολές, ψευτοδιλήμματα ή γνωστές βολικές ψευτοδιαφοροποιήσεις.
Κάποτε έρχεται η στιγμή να
αποφασίσεις με ποιόν θα πάς και ποιόν θα αφήσεις.
Προφανώς αυτή η
στιγμή ΕΦΘΑΣΕ. Μακάρι να μας διαψεύσουν.
ΘΟΔΩΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
ΜΑΡΙΝΟΣ ΜΠΟΡΑΣ
ΜΑΡΙΝΟΣ ΜΠΟΡΑΣ

Σύντροφοι ασχολείστε με τα πτητικά μέσα και σπαταλάτε δυνάμεις από τα εξιτήρια. Μη ξεφεύγετε από το στόχο σας! !
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν θα περίμενε τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο, ν ακούσει ή να διαβάσει κανείς, από ένα ξεπουληταριό του ΕΚΑΒ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά τι να περιμένει κανείς, από αυτούς που ψήφισαν ΝΔ και την έφεραν στην εξουσία, τώρα που εφαρμόζει το πρόγραμμά της, ξεπουλώντας Υγεία και νερά σε πρώτη φάση;
Να αντιδράσει και να βγει απέναντι;
Αν το κάνει κινδυνεύει να χάσει το πάρτι και την... κοινωνική του καταξίωση ως συνδικαλιστής της ΔΑΚΕ στο ΕΚΑΒ!
Η αφάνεια ειναι ο χειρότερος φόβος τους!
Σκοπός τους δεν ειναι η προάσπιση των κοινωνικών και εργασιακών δικαιωμάτων και κεκτημένων, αλλά η παραμονή τους στα συνδικαλίστηκα δρώμενα, με σκοπό την διαχείριση της συνδικαλιστικής εξουσίας, την όποια προσωπική ωφέλεια σε όλα τα επίπεδα και την προσωπική τους καταξίωση, η οποία, την απήχηση που έχει ειναι σε οικογενειακό επίπεδο, άντε και στα δεύτερα ξαδέρφια!
Ούτε τις ημερομηνίες και μέρες που συνεδριάσατε σαν σωματείο δεν γράφετε σωστά και θέλετε να σας πάρουν στα σοβαρά ;Θέλετε και πορείες όταν η διοίκηση Καρακατσιανόπουλου -Μυλωνά μαζί με εσάς στο γραφείο κίνησης τις σαμπόταρε και τις ειρωνευόταν.Για να σας πάρουν σοβαρά οι εκαβίτες ζητήστε και ένα συγνώμη για το πως διοικούσατε όλοι μαζί κάποτε.
ΑπάντησηΔιαγραφή