....

....

ΣΤΑΥΡΟ ΥΠΑΡΧΕΙ και η ΛΥΣΗ της ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ


Αγαπητέ Σταύρο, Πρόσφατα τα ψηφοδέλτιά μας υπήρξαν «αντίπαλοι» στην εκλογική μάχη για την ανάδειξη αντιπροσώπου των εργαζομένων στο Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΚΑΒ. 

Όπως γνωρίζεις η μάχη υπήρξε άνιση γιατί ενώ εσύ υποστηρίχθηκες από την ΔΑΚΕ, την ΠΟΠ ΕΚΑΒ και άλλες δημοκρατικές δυνάμεις, εγώ υπήρξα ανεξάρτητος υποψήφιος από ένα μικρό παράρτημα. Η δική μου υποψηφιότητα ήρθε απλώς να υπογραμμίσει την απόλυτη διαφωνία μου σε ένα σύστημα που με την προβιά των παρατάξεων εξαγοράζει την σιωπή των εργαζομένων, καθιστώντας τα πάντα αντικείμενο συναλλαγής (από την μετάθεση έως την άδεια ή το πόστο εργασίας). 

Όπως γνωρίζεις, δεν υπήρχε καμιά ανησυχία για την εκλογή σου ενώ πολλοί συνάδελφοι παρατηρούσαν ότι ως άτομο ήσουν πιθανώς η καλύτερη διαθέσιμη λύση στο μπουκέτο που προσέφερε το καθεστώς στους εργαζόμενους για να διαλέξουν. Πέραν του προσωπικού ήθους είχες και μια κάποια ελπιδοφόρο κινητικότητα που περιοριζόταν βέβαια σε ανώδυνα ζητήματα για τα οποία προσέφερες γρηγορότερη ενημέρωση από τους υπηρεσιακούς βραδύποδες που σε ενημέρωναν επιλεκτικά. 

Δεν βαριέσαι, κανείς δεν είναι τέλειος! Θεωρώ ότι η πρόθεση σου είναι καλή και δεν δέχεσαι το ρόλο της διακοσμητικής γλάστρας που πολλοί, διαχρονικά, επιδιώκουν για τους εκπροσώπους των εργαζομένων. Επίσης είμαι βέβαιος ότι δεν σου πέρασε από το μυαλό να έχεις στρατηγική σιωπής και να συμβαδίζεις στην ίδια πολιτική όπως άλλοις εκπρόσωποι στο ΔΣ που δεν έχουν κάνει κίχ για την υπόθεση της ιδιωτικοποίησης των αεροδιακομιδών. Όχι ότι εσύ ξεσήκωσες τον κόσμο αλλά τέλος πάντων αντιλαμβάνομαι ότι είσαι και δέσμιος. Θα περίμενα πάντως ένα κάποιο σχόλιο έστω στο f/b. 

Μέχρι ένα σημείο όμως η κατανόηση, φίλε Σταύρο! 

Χθες επιτέλους συνεδρίασε το ΔΣ. Του ΕΚΑΒ. 

Δεν ξέρω αν έγραψε κάτι η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ προς ενημέρωση σας αλλά σίγουρα γελοιοποιήθηκε κάθε διαδικασία με μια ενημέρωση του κορυφαίου οργάνου ενώ έχει ήδη κατατεθεί νομοσχέδιο, το οποίο μάλιστα έχει ήδη ψηφιστεί από την αρμόδια επιτροπή και απομένει μόνο η Ολομέλεια. Φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για μένα χωρίς εμένα, λέει ένα γνωστό τραγουδάκι. Η ίδια τακτική καθυστέρησης (η μπάλα στην κερκίδα) παρατηρείται κι από το ΔΣ του Σωματείου Αθηνών όπου επίσης συμμετέχεις. 

Επιπλέον μια σειρά ανακρίβειες λέγονται για τα αληθή αίτια της υπόθεσης, από τα πλέον αρμόδια χείλη. Έτσι την ίδια ημέρα που ο υφυπουργός δήλωνε με χαρακτηριστική άνεση ότι είναι καθηλωμένα όλα τα μεταγωγικά της Πολεμικής Αεροπορίας (τρέμε Ερντογάν) ο Πρόεδρος του ΕΚΑΒ σας ενημέρωνε ότι έχουμε τρία αεροσκάφη ημερησίως, ένα ετοιμοπόλεμο και δύο σε σέρβις. Τέλος, ποτέ δεν διευκρίνησε αν του ζητήθηκε αρμοδίως η γνώμη, ποια ήταν, πώς την εξέφρασε και γιατί δεν ρώτησε καθόλου εσάς. 

Φαντάζομαι ότι εμπιστεύεσαι την κομματικότητα και του δευτέρου στο ψηφοδέλτιο όπου συμμετείχες άρα κανένα κακό στην παράταξη σου δεν θα προκαλέσεις παραιτούμενος. Αντιθέτως, θα διασώσεις την προσωπική σου αξιοπρέπεια αλλά συμβολικά και όλων των υπολοίπων εργαζομένων που η παρουσία σου εκεί, συμβολίζει. 

Αν έχει μείνει μια σταλιά ντροπή….

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ



Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.