Υπέρογκα ποσά σε ιδιωτικά κέντρα πληρώνουν οι καρκινοπαθείς για ακτινοθεραπείες - Ήξεις αφήξεις από Κοντοζαμάνη
Δεν δεσμεύτηκε ότι οι καρκινοπαθείς θα σταματήσουν να πληρώνουν για τις ακτινοθεραπείες τους σε ιδιωτικά κέντρα, ο υφυπουργός Υγείας, Βασίλης Κοντοζαμάνης που κλήθηκε σήμερα να απαντήσει στη Βουλή σε επίκαιρη ερώτηση του τομεάρχη Υγείας του ΣΥΡΙΖΑ και πρώην υπουργού Υγείας Ανδρέα Ξανθού.
Σύμφωνα με τον κ. Ξανθό, καρκινοπαθείς εξαιτίας των ανεπαρκειών στο ΕΣΥ και ειδικά εν μέσω της πανδημίας αναγκάζονται να απευθύνονται σε ιδιωτικά ακτινοθεραπευτικά κέντρα για τις απαιτούμενες θεραπείας, όπου επιβαρύνονται με πόστα της των 1500 - 5000 ευρώ από την τσέπη τους, πέραν της προβλεπόμενης αποζημιώσης του ΕΟΠΥΥ και παρά το γεγονός ότι έτσι καταστρατηγείται ο κανονισμός παροχών (ΕΚΠΥ) του ΕΟΠΥΥ.
Ο Βασίλης Κοντοζαμάνης απαντώντας στην επίκαιρη ερώτηση δεν δεσμεύτηκε, σύμφωνα με τον Ανδρέα Ξανθό, ρητά για την πάταξη του φαινομένου, με τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ να σημειώνει ότι το υπουργείο Υγείας, δεν φαίνεται να έχει «την πρόθεση να παρέμβει ουσιαστικά στην ασύδοτη, παράνομη και καταχρηστική απαίτηση των ιδιωτικών κέντρων».
To tvxs.gr, μέσα στην πανδημία, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της ενημέρωσης. Στις αντίξοες αυτές συνθήκες, στήριξε την ανεξαρτησία του tvxs.gr
Ο Βασίλης Κοντοζαμάνης, μιλώντας στη Βουλή, είπε ότι για την περαιτέρω ανάπτυξη και αναβάθμιση των υπηρεσιών στους ογκολογικούς ασθενείς έχει προχωρήσει η αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης, έχουν γίνει συζητήσεις με όλα τα νοσοκομεία που διαθέτουν τέτοια τμήματα και προχωράει η υλοποίηση των προτάσεων για την αύξηση του προσωπικού ώστε να ενισχυθεί, κυρίως, η ολοήμερη λειτουργία των κέντρων και να εξυπηρετούνται περισσότερα περιστατικά μέσα στην ημέρα. Επίσης είπε, ότι εξετάζεται η λειτουργία ενιαίας λίστας αναμονής για ακτινοθεραπεία, τόσο στο δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα, μέσω της πλατφόρμας του ΕΟΠΥΥ. Αναφορικά με τις καταγγελίες για κερδοσκοπικές συμπεριφορές από ιδιωτικά κέντρα, υποστήριξε ότι αυτές ελέγχονται.
Επιπλέον τόνισε ότι η λύση είναι ο αυστηρός έλεγχος και η επιβολή κυρώσεων από τον ΕΟΠΥΥ, καθώς και η ενίσχυση των ακτινοθεραπευτικών τμημάτων του ΕΣΥ. «Αυτή είναι η “σύγχρονη κουλτούρα διοίκησης” με την οποία θα “μπολιάσει” σύμφωνα με τον κ. Μητσοτάκη ο ιδιωτικός τομέας το ΕΣΥ; H προκλητή ζήτηση υπηρεσιών, η μετακύλιση κόστους στον ασθενή και η κερδοσκοπία ακόμα και σε καιρό πανδημίας;», σημείωσε, μεταξύ άλλων ο Ανδρέας Ξανθός.
tvxs.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια