Ο έκτακτος κ. Μπακογιάννης
Ένα από τα πεδία πολιτικής αντιπαράθεσης που θεωρεί η σημερινή κυβέρνηση ότι υπερέχει είναι το λεγόμενο «θεσμικό». Τι κι αν ο κ. Τσίπρας δήλωνε αναλαμβάνοντας τα ηνία το 2015 ότι «είμαστε κάθε λέξη από το Σύνταγμα αυτής της χώρας»; Η Νέα Δημοκρατία φρόντισε έγκαιρα να οικοδομήσει την εικόνα του υπερασπιστή του κράτους δικαίου, εκμεταλλευόμενη τις κατά καιρούς άστοχες τοποθετήσεις στελεχών της τότε κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ. Πλέον όμως οι κριτές επέστρεψαν στην εξουσία και έγιναν ξανά κρινόμενοι. Πως έχουν συμπεριφερθεί λοιπόν έκτοτε; Από που να αρχίσει κανείς!
Ήδη από τον πρώτο μήνα η κυβέρνηση έδειξε τις διαθέσεις της. Μεθυσμένος από την πρόσφατη εκλογική του επικράτηση, ο Κυριάκος Μητσοτάκης απέλυσε πραξικοπηματικά και κατά παράβαση του ευρωπαϊκού δικαίου την πρόεδρο της Επιτροπής Ανταγωνισμού, απλά επειδή δεν ήταν της αρεσκείας του. Ήταν όμως η δημοσκοπική εκτόξευση της κυβέρνησης ελέω κορωνοϊού που έδωσε το σήμα και στην υπόλοιπη κουστωδία ότι δεν υπάρχει πια ανάγκη για μεγαλοστομίες περί δημοκρατικού ήθους, νομοκρατίας και ανεξάρτητης δικαιοσύνης.
Πρώτα ο Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ, κ. Σκέρτσος, φρόντισε να δώσει δημοσίως οδηγίες σε μια εισαγγελική λειτουργό για το πως οφείλει να κάνει την δουλειά της! Ακολούθησε η συντονισμένη επίθεση στην εισαγγελέα κατά της Διαφθοράς κ. Τουλουπάκη επειδή διαβίβασε ως όφειλε την δικογραφία Novartis στην Βουλή. Το ότι τόλμησε να ψάξει τις καταγγελίες για πολιτικά πρόσωπα και να διώξει τον κ. Λοβέρδο, είναι φαίνεται ασυγχώρητο για τους κατά τα άλλα φονταμενταλιστές του Μοντεσκιέ και του Ρουσσώ. Στα παραπάνω ήρθε να προστεθεί η πρόσφατη προσπάθεια κλήσης απλών πολιτών ως υπόπτων για ποινικά αδικήματα από ανακριτική επιτροπή της Βουλής! Δεν γνωρίζουν τάχα νομικά οι κυβερνητικοί βουλευτές, ώστε να αντιληφθούν ότι μη πολιτικά πρόσωπα δεν τα διώκει στο κράτος δικαίου η Βουλή αλλά η Δικαιοσύνη;
To tvxs.gr, μέσα στην πανδημία, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της ενημέρωσης. Στις αντίξοες αυτές συνθήκες, στήριξε την ανεξαρτησία του tvxs.gr
Με μια σύντομη αναδρομή γίνεται λοιπόν σαφές ότι το Σύνταγμα βγαίνει αρκετά …μωλωπισμένο
από τον πρώτο χρόνο κυβέρνησης αριστείας. Ακόμα και με αυτά τα
δεδομένα ωστόσο, ειδική μνεία αρμόζει στις πρόσφατες επιδόσεις του κ.
Κώστα Μπακογιάννη και το έργο του «Μεγάλου Περιπάτου», που προωθεί.Τόσος είναι λοιπόν ο σεβασμός της κυβερνώσας ομάδας για το Σύνταγμα, ώστε να το εξευτελίζουν κατά τέτοιο πασιφανή τρόπο για τα μάτια του πρωθυπουργικού ανιψιού! Ακόμη και για την παράταξη που έκλεισε την ΕΡΤ με ΠΝΠ, η επίδοση αυτή είναι γνησίως ανησυχητική. Τους είναι άραγε τόσο αδιάφορη η συνταγματική τάξη; Είναι τόσο βέβαιοι ότι τα διοικητικά δικαστήρια θα τους καλύψουν; Ή μήπως αξίζει το ρίσκο, ώστε να ανατεθούν κι αυτά τα έργα (με προϋπολογισμό άνω του 1.000.000€) με διαδικασίες απευθείας ανάθεσης λόγω κορωνοϊού;
Ό,τι από τα παραπάνω και να ισχύει, γεννώνται σημαντικά ερωτήματα για τους υπογράφοντες υπουργούς αλλά και τα μέλη της υγειονομικής επιτροπής του Υπουργείου Υγείας. Είναι όλοι τους τόσο υπάκουοι απέναντι στις προσταγές της οικογένειας Μητσοτάκη ή υπάρχουν άραγε νέα επιστημονικά στοιχεία που συνδέουν την ποδηλασία με την καταπολέμηση του κορωνοϊού;
tvxs.gr
Ενώ αυτός στην θητεία του ήταν προσηλωμένος στην νομιμότητα και τους τύπους...
ΑπάντησηΔιαγραφήUnknown