Τα σχέδια τους για ΣΔΙΤ και Ιδιωτικοποιήσεις στην Υγεία, ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ!!!
Στις 16 Ιούνη στέλνουμε
ΜΗΝΥΜΑ στη Κυβέρνηση.
Τα σχέδια τους για ΣΔΙΤ και
Ιδιωτικοποιήσεις στην Υγεία, ΔΕΝ ΘΑ
ΠΕΡΑΣΟΥΝ!!!
ΟΛΟΙ στην Απεργιακή
Συγκέντρωση στη Πλατεία Μαβίλης στις 08:30 και στη πορεία στο Υπουργείο Υγείας.
Δ Ι Ε Κ Δ Ι Κ Ο Υ Μ Ε :
Ø
Μόνιμες Προσλήψεις Προσωπικού. ΑΜΕΣΑ να προκηρυχθούν 4.000
Θέσεις το 2020. Να υπάρχει σχεδιασμός για 2500/έτος.
Ø
Να Προκηρυχθούν ΟΛΕΣ οι Θέσεις ΟΑΕΔ και Επικουρικών με
ξεχωριστές Προκηρύξεις, με ειδική επιπλέον Αυξημένη
Μοριοδότηση.
Ø
Αύξηση της Κρατικής Χρηματοδότησης ΑΜΕΣΑ με 1 ΔΙΣ.
Ø
Ένταξη των Υγειονομικών στα Βαρέα και Ανθυγιεινά ΕΔΩ και ΤΩΡΑ.
Ø
Επέκταση και διπλασιασμός του Ανθυγιεινού Επιδόματος. ΜΟΝΙΜΗ
ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΤΟΥ.
Ø
Νέο Πλαίσιο Οργανισμών, που να καλύπτει τις Πραγματικές
Ανάγκες και να δίνει αναπτυξιακή προοπτική των Δομών Υγείας.
Ø
Επανασύσταση ΟΛΩΝ των Οργανικών Θέσεων των Υποστηρικτικών
Υπηρεσιών και η κάλυψη τους με ΜΟΝΙΜΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ.
Ø
Να κλείσει ΟΡΙΣΤΙΚΑ ο δρόμος για την επαναφορά των «καλών
Εργολάβων» που προωθεί η Κυβέρνηση.
Ø
Ενίσχυση του Δημόσιου χαρακτήρα του ΕΚΑΒ, με Προσλήψεις και
Χρηματοδότηση. Να σταματήσουν ΕΔΩ και ΤΩΡΑ τα σχέδια Ιδιωτικοποιήσεων των
Αεροδιακομιδών.
Στις 16 Ιούνη « οι ήρωες με
τις Πράσινες και Άσπρες μπλούζες» δίνουμε μια ΠΡΩΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ στη Κυβέρνηση.
ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ!!!

Επιτέλους το κίνημα θα βγει στους δρόμους ! Τέσσερα χρόνια με τον συριζα ήταν κότες μέσα στα γραφεία και έφερναν ρεπατζήδες στις απεργίες
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά, τέσσερα χρόνια το "Καρναβάλι" της Υγείας, γιατί δεν κατέβαζε κόσμο στις πορείες με τον "εγκληματικό" ΣΥΡΙΖΑ;
ΔιαγραφήΤρεις, κι ο Καπτάν Γιώργης με το Γιουσουφάκι του ήτανε!
Θα περάσουν είτε το θέλετε είτε όχι.. Προχωράμε μπροστά, η σοβιετία του παρελθόντος τελείωσε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως έγινε και με τις αεροδιακομιδές φυσικά, σε λίγο καιρό, θα διώξει όσους τις πλαισιώνουν, αντικαθιστώντας τους με όποιους θέλει αυτός, γιατρούς και πληρώματα ασθενοφόρων που συμμετέχουν τώρα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσδεθείτε, έρχεται με φόρα ο φίλος μας ιδιώτης, επενδυτής!
Να πας να λες τα ζώδια στα πρωινάδικα εσύ αφου ξέρεις τόσα πολλά.Να γράφεις και σενάρια επιστημονικής φαντασίας και ότι χαζομάρα κατεβάζει η κούτρα σου
ΔιαγραφήΜετά την απόφαση να βάλουν ιδιώτες στην υγεία, όπως πχ τομογράφους, τι θα τους εμποδίσει να προχωρήσουν και σε άλλους τομείς και δομές υγείας, μεταξύ αυτών και στο ΕΚΑΒ;
ΔιαγραφήΤο πρώτο φιλέτο και προσοδοφόρο κομμάτι του ΕΚΑΒ, ήδη ΕΦΥΓΕ!
Ποιό κομμάτι ήδη έφυγε ; Απο ένα μπετόβλακα σαν εσένα δεν περιμέναμε κάποια καλύτερη γνώμη
ΔιαγραφήΜόνο οι φέροντες παρωπίδες δεν το βλέπουν!
ΔιαγραφήΠοιός θα πετάει τα πτητικά μέσα όποια κι αν είναι αυτά;
Διαβάστε το άρθρο της τροποποίησης της δωρεάς του Ιδρύματος Νιάρχου που έκανε η ΝΔ πρώτα και μετά να πετάτε μπετοβλακιες και τούβλα!
Αλλά τα λέτε ανώνυμα, σιγά μην έχεις το θάρρος της γνώμης σου να την καταθέσεις επώνυμα!
Σουργελο!
Τι λέει η τροποποίηση ρε μπετόβλακα ;ποιός θα πετάει τα αεροπλάνα ; ο ιδιώτης ή το εκαβ ; Αντε να σε δει κανένας κτηνίατρος
ΔιαγραφήΓια πες μας εσύ ποιός θα τα πετάει;
ΔιαγραφήΤο ΕΚΑΒ πως θα τα πετάει, ποιοί θα πιλοταρουν, εσύ;
Σουργελο!
https://www.kathimerini.gr/1081670/article/epikairothta/ellada/h-aerogefyra-panw-apo-to-ellhniko-arxipelagos
ΔιαγραφήΔιάβασε κι αυτό σουργελο να ξεστραβωθεις!
Ένα άρθρο όλο ανακριβή στοιχεία κύριε μεταθεσούλα.Δεν περιμένει κανένας από σένα να ξέρεις το τι πραγματικά γίνεται γιατί θέλει και μυαλό να γίνει αυτό.Εσύ ασχολήσου μήπως πάρεις καμία μετάθεση ακόμα σε κανένα τρελλάδικο που είναι η φυσική σου θέση.
ΔιαγραφήΩς σουργελο που είσαι, αυτά μόνο μπορείς να καταλάβεις, να φανταστείς και συλλάβει το μικρό σου μυαλό!
ΔιαγραφήΉ Καθημερινή να γράφει ανακρίβειες και ψέματα, αποκλείεται, απλά την πληροφόρησαν από μέσα, την κατάλληλη στιγμή.
Τον ήπιατε και τώρα πήρε φωτιά ο κωλος σας!
Σανό Καρδίτσας σας μοιράζουν!
Μιλάει ο επαναστάτης του συνδικάτου, σε ξεχρεωσαν και σένα εκεί στην ποπεκαβ? Θα είσαι και εσύ προσκυνημενος για τα επόμενα χρόνια?
ΑπάντησηΔιαγραφήΞεκίνησαν με τα φιλέτα. Αεροδιακομιδές, Δευτερογενείς και έπονται και τα επόμενα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγά-σιγά θα δούμε και την διαχείριση του Κέντρου από Ιδιωτικές εταιρείες τηλεφωνικών κέντρων...
Έτσι που πήραν φόρα, δε θα μείνει τίποτα απούλητο!
Δευτερογενείς...! Αμήν! Από το στόμα σου και στου Θεού το αφτί. !
ΑπάντησηΔιαγραφή