....

....

Τα σχέδια τους για ΣΔΙΤ και Ιδιωτικοποιήσεις στην Υγεία, ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ!!!

Στις 16 Ιούνη στέλνουμε ΜΗΝΥΜΑ στη Κυβέρνηση.
Τα σχέδια τους για ΣΔΙΤ και Ιδιωτικοποιήσεις στην Υγεία,  ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ!!!

ΟΛΟΙ στην Απεργιακή Συγκέντρωση στη Πλατεία Μαβίλης στις 08:30 και στη πορεία στο Υπουργείο Υγείας.

Δ Ι Ε Κ Δ Ι Κ Ο Υ Μ Ε :

Ø Μόνιμες Προσλήψεις Προσωπικού. ΑΜΕΣΑ να προκηρυχθούν 4.000 Θέσεις το 2020. Να υπάρχει σχεδιασμός για 2500/έτος.
Ø Να Προκηρυχθούν ΟΛΕΣ οι Θέσεις ΟΑΕΔ και Επικουρικών με ξεχωριστές Προκηρύξεις, με ειδική επιπλέον Αυξημένη Μοριοδότηση.
Ø Αύξηση της Κρατικής Χρηματοδότησης ΑΜΕΣΑ με 1 ΔΙΣ.
Ø Ένταξη των Υγειονομικών στα Βαρέα και Ανθυγιεινά ΕΔΩ και ΤΩΡΑ.
Ø Επέκταση και διπλασιασμός του Ανθυγιεινού Επιδόματος. ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΤΟΥ.
Ø Νέο Πλαίσιο Οργανισμών, που να καλύπτει τις Πραγματικές Ανάγκες και να δίνει αναπτυξιακή προοπτική των Δομών Υγείας.
Ø Επανασύσταση ΟΛΩΝ των Οργανικών Θέσεων των Υποστηρικτικών Υπηρεσιών και η κάλυψη τους με ΜΟΝΙΜΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ.
Ø Να κλείσει ΟΡΙΣΤΙΚΑ ο δρόμος για την επαναφορά των «καλών Εργολάβων» που προωθεί η Κυβέρνηση.
Ø Ενίσχυση του Δημόσιου χαρακτήρα του ΕΚΑΒ, με Προσλήψεις και Χρηματοδότηση. Να σταματήσουν ΕΔΩ και ΤΩΡΑ τα σχέδια Ιδιωτικοποιήσεων των Αεροδιακομιδών.

Στις 16 Ιούνη « οι ήρωες με τις Πράσινες και Άσπρες μπλούζες» δίνουμε μια ΠΡΩΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ στη Κυβέρνηση.
ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ!!!

16 σχόλια:

  1. Επιτέλους το κίνημα θα βγει στους δρόμους ! Τέσσερα χρόνια με τον συριζα ήταν κότες μέσα στα γραφεία και έφερναν ρεπατζήδες στις απεργίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, τέσσερα χρόνια το "Καρναβάλι" της Υγείας, γιατί δεν κατέβαζε κόσμο στις πορείες με τον "εγκληματικό" ΣΥΡΙΖΑ;
      Τρεις, κι ο Καπτάν Γιώργης με το Γιουσουφάκι του ήτανε!

      Διαγραφή
  2. Θα περάσουν είτε το θέλετε είτε όχι.. Προχωράμε μπροστά, η σοβιετία του παρελθόντος τελείωσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όπως έγινε και με τις αεροδιακομιδές φυσικά, σε λίγο καιρό, θα διώξει όσους τις πλαισιώνουν, αντικαθιστώντας τους με όποιους θέλει αυτός, γιατρούς και πληρώματα ασθενοφόρων που συμμετέχουν τώρα!
    Προσδεθείτε, έρχεται με φόρα ο φίλος μας ιδιώτης, επενδυτής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πας να λες τα ζώδια στα πρωινάδικα εσύ αφου ξέρεις τόσα πολλά.Να γράφεις και σενάρια επιστημονικής φαντασίας και ότι χαζομάρα κατεβάζει η κούτρα σου

      Διαγραφή
    2. Μετά την απόφαση να βάλουν ιδιώτες στην υγεία, όπως πχ τομογράφους, τι θα τους εμποδίσει να προχωρήσουν και σε άλλους τομείς και δομές υγείας, μεταξύ αυτών και στο ΕΚΑΒ;
      Το πρώτο φιλέτο και προσοδοφόρο κομμάτι του ΕΚΑΒ, ήδη ΕΦΥΓΕ!

      Διαγραφή
    3. Ποιό κομμάτι ήδη έφυγε ; Απο ένα μπετόβλακα σαν εσένα δεν περιμέναμε κάποια καλύτερη γνώμη

      Διαγραφή
    4. Μόνο οι φέροντες παρωπίδες δεν το βλέπουν!
      Ποιός θα πετάει τα πτητικά μέσα όποια κι αν είναι αυτά;
      Διαβάστε το άρθρο της τροποποίησης της δωρεάς του Ιδρύματος Νιάρχου που έκανε η ΝΔ πρώτα και μετά να πετάτε μπετοβλακιες και τούβλα!
      Αλλά τα λέτε ανώνυμα, σιγά μην έχεις το θάρρος της γνώμης σου να την καταθέσεις επώνυμα!
      Σουργελο!

      Διαγραφή
    5. Τι λέει η τροποποίηση ρε μπετόβλακα ;ποιός θα πετάει τα αεροπλάνα ; ο ιδιώτης ή το εκαβ ; Αντε να σε δει κανένας κτηνίατρος

      Διαγραφή
    6. Για πες μας εσύ ποιός θα τα πετάει;
      Το ΕΚΑΒ πως θα τα πετάει, ποιοί θα πιλοταρουν, εσύ;
      Σουργελο!

      Διαγραφή
    7. https://www.kathimerini.gr/1081670/article/epikairothta/ellada/h-aerogefyra-panw-apo-to-ellhniko-arxipelagos

      Διάβασε κι αυτό σουργελο να ξεστραβωθεις!

      Διαγραφή
    8. Ένα άρθρο όλο ανακριβή στοιχεία κύριε μεταθεσούλα.Δεν περιμένει κανένας από σένα να ξέρεις το τι πραγματικά γίνεται γιατί θέλει και μυαλό να γίνει αυτό.Εσύ ασχολήσου μήπως πάρεις καμία μετάθεση ακόμα σε κανένα τρελλάδικο που είναι η φυσική σου θέση.

      Διαγραφή
    9. Ως σουργελο που είσαι, αυτά μόνο μπορείς να καταλάβεις, να φανταστείς και συλλάβει το μικρό σου μυαλό!
      Ή Καθημερινή να γράφει ανακρίβειες και ψέματα, αποκλείεται, απλά την πληροφόρησαν από μέσα, την κατάλληλη στιγμή.
      Τον ήπιατε και τώρα πήρε φωτιά ο κωλος σας!
      Σανό Καρδίτσας σας μοιράζουν!

      Διαγραφή
  4. Μιλάει ο επαναστάτης του συνδικάτου, σε ξεχρεωσαν και σένα εκεί στην ποπεκαβ? Θα είσαι και εσύ προσκυνημενος για τα επόμενα χρόνια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ξεκίνησαν με τα φιλέτα. Αεροδιακομιδές, Δευτερογενείς και έπονται και τα επόμενα.
    Σιγά-σιγά θα δούμε και την διαχείριση του Κέντρου από Ιδιωτικές εταιρείες τηλεφωνικών κέντρων...
    Έτσι που πήραν φόρα, δε θα μείνει τίποτα απούλητο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δευτερογενείς...! Αμήν! Από το στόμα σου και στου Θεού το αφτί. !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.