Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο έξω από τη Βουλή ενάντια στο νομοσχέδιο Κεραμέως

Για
δεύτερη συνεχόμενη μέρα βγήκαν στους δρόμους οι εκπαιδευτικοί ζητώντας
την απόσυρση του νομοσχεδίου για την Παιδεία της Νίκης Κεραμέως που θα
ψηφιστεί τελικά αύριο στη Βουλή. Η πορεία των εκπαιδευτικών ξεκίνησε από
τα Προπύλαια, έφτασε στην Ομόνοια και από εκεί μέσω της οδού Σταδίου
κατευθύνθηκε στη Βουλή.
Στην πορεία συμμετείχαν οι συνδικαλιστικές οργανώσεις των εκπαιδευτικών ΟΛΜΕ και ΔΟΕ, η ΟΙΕΛΕ, εκπαιδευτικοί σύλλογοι, το ΠΑΜΕ, σωματεία, φοιτητές και μαθητές, αλλά και σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων. Κεντρικό σύνθημα ήταν ότι το νομοσχέδιο θα μείνει στα χαρτιά. Η αστυνομική παρουσία στην πορεία ήταν ισχυρή ενώ δυνάμεις των ΜΑΤ είχαν παραταχθεί γύρω από το Κοινοβούλιο.
Το νομοσχέδιο, που έχει επικριθεί από όλη την αντιπολίτευση, θα ψηφιστεί αύριο Πέμπτη με ονομαστική ψηφοφορία έπειτα από σχετικό αίτημα του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΚΕ. Για τον λόγο αυτό, ανακοινώθηκε και έκτακτη στάση εργασίας για αύριο από ΟΛΜΕ ΔΟΕ (11.00- 14.00) με νέο κάλεσμα στις 12.00 στη Βουλή.
Διαβάστε επίσης:
Στην πορεία συμμετείχαν οι συνδικαλιστικές οργανώσεις των εκπαιδευτικών ΟΛΜΕ και ΔΟΕ, η ΟΙΕΛΕ, εκπαιδευτικοί σύλλογοι, το ΠΑΜΕ, σωματεία, φοιτητές και μαθητές, αλλά και σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων. Κεντρικό σύνθημα ήταν ότι το νομοσχέδιο θα μείνει στα χαρτιά. Η αστυνομική παρουσία στην πορεία ήταν ισχυρή ενώ δυνάμεις των ΜΑΤ είχαν παραταχθεί γύρω από το Κοινοβούλιο.
Το νομοσχέδιο, που έχει επικριθεί από όλη την αντιπολίτευση, θα ψηφιστεί αύριο Πέμπτη με ονομαστική ψηφοφορία έπειτα από σχετικό αίτημα του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΚΕ. Για τον λόγο αυτό, ανακοινώθηκε και έκτακτη στάση εργασίας για αύριο από ΟΛΜΕ ΔΟΕ (11.00- 14.00) με νέο κάλεσμα στις 12.00 στη Βουλή.
To tvxs.gr, μέσα στην πανδημία, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της ενημέρωσης. Στις αντίξοες αυτές συνθήκες, στήριξε την ανεξαρτησία του tvxs.gr
Όλο
το προηγούμενο διάστημα πραγματοποιήθηκαν σε Αθήνα και πολλές πόλεις
της χώρας μαζικές κινητοποιήσεις εκπαιδευτικών, γονέων, μαθητών και
φοιτητών ενάντια στο πολυνομοσχέδιο αλλά και τη διαβόητη τροπολογία και
υπουργική απόφαση για τη ζωντανή μετάδοση του μαθήματος και την εξ
αποστάσεως εκπαίδευση. Χθες η Γενική Συνέλευση των προέδρων των ΕΛΜΕ
πραγματοποίησε 24ωρη απεργία, με συλλαλητήριο και πορεία στη Βουλή.Διαβάστε επίσης:
- Δίχως συναίνεση... καμιά, ψηφίζεται το πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία
- Καθολικό «Όχι» στο νομοσχέδιο για την Παιδεία
- Γιατί εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές λένε «Όχι» στο νομοσχέδιο Κεραμέως
- «Θέλουν σχολείο εξεταστική αρένα και μαζική απόρριψη παιδιών»
- Σαρωτικό νομοσχέδιο Κεραμέως: Ριζικές αλλαγές στην Παιδεία εν μέσω κορονοϊού
- Το νομοσχέδιο Κεραμέως διώχνει παιδιά από το σχολείο
- H Κεραμέως «περνάει» όλες τις κόκκινες γραμμές
- Γονείς στο Tvxs.gr: «Όχι» σε «Big Brother» και στο πολυνομοσχέδιο Κεραμέως
- Το Big Brother στα σχολεία…
- Ναυάγησαν στο «Βig Brother» Κεραμέως και Πέτσας
- Νομοσχέδιο - κερκόπορτα υπονόμευσης του Άρθρου 16 για την Παιδεία
- Νηπιαγωγοί: Γιατί είναι λάθος η εισαγωγή των αγγλικών στα Νηπιαγωγεία
- «Λιγότερη δημοκρατία, περισσότερος ελιτισμός, αυταρχισμός και εμπορευματοποίηση» με το νομοσχέδιο Κεραμέως
tvxs.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια