....

....

Με ενέργειες της κ. Ζέττας Μακρή παραχωρήθηκε ασθενοφόρο στην Αλόννησο

 

Με μεγάληικανοποίηση πληροφορήθηκε η πρόεδρος της επιτροπής περιφερειώνκαι βουλευτής Μαγνησίας κ. Ζέττα Μ. Μακρή την ολοκλήρωση της διαδικασίας παραχώρησης ασθενοφόρου στην Αλόννησο.

Ο διευθυντής του ΕΚΑΒ Θεσσαλίας κ. Κων. Σταμνάς, με ιδιαίτερη επιμέλεια και φροντίδα, ολοκλήρωσε τη γραφειοκρατική διαδικασία, με ταχύτητα, σε συνεργασία με τον διοικητή του ΕΚΑΒ κ.Νικ. Παπαευσταθίου και την Παρασκευή12 Ιουνίου, το νέο ασθενοφόρο, εργοστασίου κατασκευής CITROEN, θα παραδοθεί στο περιφερειακό ιατρείο Αλοννήσου για να ενισχύσει και να θωρακίσει την υγειονομική κάλυψη του νησιού. Άλλωστε η τουριστική περίοδος και η αναμενόμενη αύξηση του πληθυσμού στο νησί δημιουργούν πρόσθετες ανάγκες. 

Η κ. Μακρή ευχαρίστησε, θερμά, τον διευθυντή για την ανταπόκριση και την συνεργασία αλλά και για τη δέσμευσή του να προχωρήσει με τον ίδιο, γρήγορο και αποτελεσματικό, τρόπο στη δημιουργία τομέα του ΕΚΑΒ στην Σκιάθο. «Μόνο καλό προοιωνίζονται για τα νησιά μας τέτοιες αποτελεσματικές κινήσεις» δήλωσε η βουλευτής, που είναι αποφασισμένη να συμβάλλει στην ενίσχυση των υγειονομικών δομών τους.

skopelosonline.gr 

4 σχόλια:

  1. Όχι ρε φίλε, δεν είμαστε τέτοιοι σαν κι εσάς που βγαίνατε στα κεραμίδια, με ότι γινόταν την προηγούμενη περίοδο, επειδή δεν είχατε συμμετοχή και μερίδιο δημοσιότητας, δεν είμαστε... κουκουρίκοι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν κατάλαβες καλά!
    Ξέρεις πόσοι "σταυρούς" φέρνει αυτή η ανακοίνωση;
    Τύφλα νάχει ο Μαυρογυαλούρος!
    (Όχι ο Μακεδονομάχος, ο άλλος ο κλασσικός)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σωστά, έχει κι αυτή την όψη το... σταύρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.