«Είναι ντροπή ο χώρος που στεγάζεται το ΕΚΑΒ Μυτιλήνης»
Επίσκεψη του προέδρου του ΕΚΑΒ Νίκου Παπαευσταθίου στη Λέσβο
Γράφει ο ΘΡΑΣΟΣ ΑΒΡΑΑΜ Δημοσίευση 18/6/2020
Ο κ. Παπαευσταθίου βρέθηκε στη Μυτιλήνη προκειμένου να παρακολουθήσει την ολοκλήρωση του προγράμματος εκπαίδευσης του προσωπικό των νησιών στη χρήση των μέσων και των μέτρων ατομικής προστασίας για τον κορονοϊό.
Κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη Λέσβο ο κ.Παπαευσταθίου συναντήθηκε με το προσωπικό του ΕΚΑΒ αλλά και τον πρόεδρο του Νοσοκομείου Μυτιλήνης Γιώργο Καμπούρη.
Παρακολουθήστε τις δηλώσεις του κ.Παπαευσταθίου και του κ.Καμπούρη στο βίντεο που ακολουθεί.
Το ίδιο είπα και εγώ όταν πήγα για εργασία εκεί, την 1η Ιουνιου 2010 στην τότε διευθύντρια Νοσηλευτικής υπηρεσίας του ΕΚΑΒ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ πρόεδρος που το χαρακτηρίζει ως ντροπή, εκεί τους βρήκε, εκεί τους άφησε, εκεί τους ξαναβρίσκει!
Οπότε το να το διαπιστώνουμε ανά τακτά χρονικά διαστήματα, αυτό δεν το αλλάζει, παραμένει ντροπή.
Όσο για την εκπαίδευση, βλέπουμε πως εμφανίστηκαν ως απαραίτητα για τα μέτρα ασφαλείας ξανά τα... ποδονάρια, κάτι που κάποιοι προσπάθησαν να μας πείσουν ότι δεν ήταν απαραίτητα την περίοδο αιχμής του covid-19...
Καλά πως αλλιώς θα γυρίσουμε την κουβέντα για τις ιδιωτικοποιήσεις;
ΑπάντησηΔιαγραφή