Σεβαστίδης: «Νομιμοποιείται το πραξικόπημα» στην Ένωση Δικαστών Εισαγγελέων
Διαβάστε επίσης: «Πραξικόπημα» στην Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων με τη βοήθεια της ΝΔ
Η ανακοίνωση του Χρ. Σεβαστίδη
Mε το διορισμό προσωρινής διοίκησης από το Μονομελες Πρωτοδικείο της Αθήνας, έγινε δεκτό το μοναδικό αίτημα των 8 μελών του ΔΣ να ανατεθεί η προσωρινή διοίκηση της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων στα 15 μέλη του απερχόμενου ΔΣ χωρίς διατήρηση των θέσεων της διοίκησης.
Νομιμοποιείται πλέον το πραξικόπημα των μελών της πλειοψηφίας να προβούν σε ανακατανομή των θέσεων της διοίκησης της Ένωσης και να ανατρέψουν το νόμιμα εκλεγμένο προεδρείο που συγκροτήθηκε μετά από δημοκρατικές διαδικασίες τον Ιούνιο του 2018.
Νομιμοποιείται η αμφισβήτηση της δημοκρατικής αρχής του εκλέγειν. Νομιμοποιείται η παραβίαση του Καταστατικού. Απορρίφθηκαν όλα τα αιτήματά μας. Τόσο το αίτημα για διατήρηση των θέσεων του προεδρείου που αντιστοιχίζεται στην βούληση των μελών της Ένωσης όπως εκφράστηκε στις τελευταίες εκλογές, όσο και το επικουρικό αίτημα για ανάθεση της προσωρινής διοίκησης στα αναπληρωματικά μέλη του ΔΣ και της Εξελεγκτικής Επιτροπής.
Το αίτημα εξάλλου που υποστήριξαν και με την αίτησή τους στο δικαστήριο είναι εκλογές μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου, εάν φυσικά μέχρι τότε το επιτρέψουν οι συνθήκες. Η προσωρινή διαταγή, χωρίς να συνδέεται με κανέναν τρόπο με τις μεθοδεύσεις των 9 μελών του ΔΣ, έχει ιστορική σημασία γι' αυτό και σχολιάζεται. Στη δημοκρατία εξάλλου σε δημόσια κριτική υπόκειται κάθε κρίση.
Η προσωρινή διοίκηση παραμένει στη συνείδηση των συναδέλφων «ανομιμοποίητη». Θα εξακολουθεί να φέρει το στίγμα της «δοτής» διοίκησης που ανέτρεψε το νόμιμο προεδρείο. Θα μείνει στην ιστορία του δικαστικού συνδικαλισμού και στις μνήμες των συναδέλφων ως διοίκηση των πραξικοπηματιών.
Δεν υπάρχουν σχόλια