Ιδιωτικοποίηση των Αερομεταφορών του ΕΚΑΒ
Είμαι στο δρόμο για Σφακια (φωτό 1)
Μου έστειλαν οι συνεργάτες μου αυτό που φαίνεται στη φωτό 2.(τμήμα νομοσχεδίου για τροποποίηση της σύμβασης δωρεάς του ιδρύματος Νιαρχος )
Μια κουβέντα μόνο.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ ! Η Ιδιωτικοποίηση των Αερομεταφορών ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!!
Το ΕΚΑΒ ΕΧΕΙ ΘΡΗΝΗΣΕΙ ΘΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ!!
Λεπτομέρειες και τα υπόλοιπα από Δευτέρα
(Υγ.ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΚΑΒ ΑΘΗΝΑΣ ,ΤΗΝ ΠΟΠ ΕΚΑΒ και ΕΙΝΑΠ-ΟΕΝΓΕ )
facebook.com
Μου έστειλαν οι συνεργάτες μου αυτό που φαίνεται στη φωτό 2.(τμήμα νομοσχεδίου για τροποποίηση της σύμβασης δωρεάς του ιδρύματος Νιαρχος )
Μια κουβέντα μόνο.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ ! Η Ιδιωτικοποίηση των Αερομεταφορών ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!!
Το ΕΚΑΒ ΕΧΕΙ ΘΡΗΝΗΣΕΙ ΘΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ!!
Λεπτομέρειες και τα υπόλοιπα από Δευτέρα
(Υγ.ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΚΑΒ ΑΘΗΝΑΣ ,ΤΗΝ ΠΟΠ ΕΚΑΒ και ΕΙΝΑΠ-ΟΕΝΓΕ )
facebook.com


Θα περιμένεις πολύ ακόμα για ανακοινώσεις σύντεκνε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα τσιράκια, δεν τα βάζουν με τ' αφεντικά!