....

....

Ιδιωτικοποίηση των Αερομεταφορών του ΕΚΑΒ

Είμαι στο δρόμο για Σφακια (φωτό 1)

Μου έστειλαν οι συνεργάτες μου αυτό που φαίνεται στη φωτό 2.(τμήμα νομοσχεδίου για τροποποίηση της σύμβασης δωρεάς του ιδρύματος Νιαρχος )

Μια κουβέντα μόνο.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ ! Η Ιδιωτικοποίηση των Αερομεταφορών ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!!

Το ΕΚΑΒ ΕΧΕΙ ΘΡΗΝΗΣΕΙ ΘΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ!!

Λεπτομέρειες και τα υπόλοιπα από Δευτέρα

(Υγ.ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΚΑΒ ΑΘΗΝΑΣ ,ΤΗΝ ΠΟΠ ΕΚΑΒ και ΕΙΝΑΠ-ΟΕΝΓΕ )

Η εικόνα ίσως περιέχει: σύννεφο, ουρανός, βουνό, υπαίθριες δραστηριότητες και φύση


   

facebook.com

 

1 σχόλιο:

  1. Θα περιμένεις πολύ ακόμα για ανακοινώσεις σύντεκνε!
    Τα τσιράκια, δεν τα βάζουν με τ' αφεντικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.