....

....

ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ.


 
Γράφει ο  Αντώνης ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ
 
Διδάγματα από την πρώτη παγκόσμια υγειονομική κρίση (Covid 19).
 
1.Ως νέα δημόσια υγεία, με την καινούργια ατζέντα που διαμορφώθηκε στις αρχές αυτού του αιώνα σηματοδοτήθηκε μια σταδιακή στροφή από τη νόσο στην ενεργό υγεία, στους προσδιοριστές της -διατροφή, άσκηση, εξαρτήσεις, ψυχική ευεξία-. 
 

academia.edu 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.