....

....

Στέλλα Μπίζιου: Στεκόμαστε δίπλα στους εργαζόμενους του ΕΚΑΒ

 

Συνάντηση εργασίας με τον πρόεδρο του ΕΚΑΒ κ. Νίκο Παπαευσταθίου πραγματοποίησε η βουλευτής Λάρισας της ΝΔ κα Στέλλα Μπίζιου στο πλαίσιο επίσκεψης της, μετά το lockdown που επέφερε η πανδημία του κορωνοϊού. Η κα Μπίζιου έθεσε στον πρόεδρο του ΕΚΑΒ μια σειρά ζητημάτων που άπτονται της καλύτερης λειτουργίας του ΕΚΑΒ στο νομό Λάρισας, ενώ είχε την ευκαιρία να ανταλλάξει απόψεις για την κατάσταση που επικρατεί στο σώμα.


Αμέσως μετά τη συνάντηση η Λαρισαία βουλευτής έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Επισκέφτηκα τον κ. Παπαευσταθίου και συζήτησα αναλυτικά μαζί του για όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι στο ΕΚΑΒ, θέτοντάς του κάποια σημαντικά ζητήματα που αφορούν το ΕΚΑΒ της Λάρισας, με κύριο αυτό της στελέχωσής του με επιπλέον προσωπικό, καθώς και την ανανέωση του στόλου των οχημάτων.



Επέλεξα όμως αυτή τη συνάντηση για έναν ακόμη λόγο. Θέλησα στο πρόσωπο του προέδρου του ΕΚΑΒ να συγχαρώ και να ευχαριστήσω όλους τους εργαζομένους οι οποίοι κατά τη διάρκεια της καραντίνας έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους, με κίνδυνο την υγεία τους, για να βοηθήσουν όλους εμάς που τους έχουμε ανάγκη.

Η πολιτεία και η κυβέρνηση της ΝΔ θα σταθούν δίπλα στους εργαζομένους του ΕΚΑΒ δίνοντας τις απαιτούμενες λύσεις σε χρόνια προβλήματα που τους απασχολούν».

 

larissapress.gr 

10 σχόλια:

  1. Του ΕΚΑΒ, δην ειν τρι, να του κανς ισυ φαΐ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σαν πόσους άραγε να θέλησε να βολέψει η Βουλευτής;
    Όχι τίποτα, αλλά χαλάει τη δουλειά των άλλων και μετά άντε να πουλήσεις εκδούλευση, ε Γιάννη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα πήγε μόνο για να ζητήσει καμμία κανονική μετάθεση γιατί στις αμοιβαίες την εμπειρία και την ικανότητα την έχει ο γνωστός μεταθεσούλας που δεν τον φτάνει κανένας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιόν εννοείς, τον Μάκη από την Θεσσαλονίκη, τον εκπρόσωπο εργαζομένων στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο του ΕΚΑΒ, που αποφάσισε για την κόρη του;
      Αυτόν λες μεταθεσουλα;

      Διαγραφή
    2. Όχι αυτόν ,τον άλλον τον αναρτητή που έχει μάστερ στις αμοιβαίες

      Διαγραφή
    3. Υπάρχει κι ο ανηψιός, μην ξεχνάμε!
      Να μην κάνουν κουκουρίκου μερικοί!

      Διαγραφή
  4. Γιατί όχι αυτόν;
    Σας χαλάει την μόστρα ή σας εκθέτει ως συνδικαλιστική παράταξη;
    Αφού σας το τόνισε, μην ανακατεύετε άλλο το θέμα, θα εκτεθεί το κόμμα!
    Τώρα έχετε σπάσει προηγούμενο ρεκόρ!
    Με κυβέρνηση της ΝΔ, εντός τριών μηνών από τον διορισμό, μετάθεση υπαλλήλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και με σύνθεαη υπηρεσιακού όπως ήταν επί σύριζα.Μήπως υπήρχε εντολή απο κουμουνδούρου να γίνει η μετάθεση ;

      Διαγραφή
    2. Σιγά μην έγινε και σύσκεψη για το θέμα και τον τροπο της αντιμετώπισής του!

      Διαγραφή
  5. Όσο και να προσπαθεί ο κάτοικος Αθηνών και της πλατείας Καλογήρων, η ηλιθιότητα που τον διακατέχει και αποτυπώνεται στον γραπτό λόγο του, δεν τον αφήνει να κρυφτεί!
    Αφήστε τον να εκθέτει τον κομματικό του φίλο και το σύστημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.