....

....

ΕΚΑΒ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΑΕΡΟΔΙΑΚΟΜΙΔΩΝ


ΕΚΑΒ: Διπλή αεροδιακομιδή το Πάσχα, με συμμετοχή του υφυπουργού ...


Συνάδελφοι τελικά, η μέρα που όλοι φοβόμασταν και απευχόμασταν ότι κάποια στιγμή θα έρθει, έφτασε!

Με συνοπτικές διαδικασίες και με πρόσχημα την πανδημία του κοροναιου, κατατέθηκε τροπολογία που επιτρέπει την χρήση ιδιωτικών πτητικών μέσων για την αεροδιακομιδή περιστατικών, αντί για την Πολεμική Αεροπορία και τα στρατιωτικά της μέσα, με πρόβλεψη μάλιστα, ακόμα και σε περίπτωση δωρεάς πτητικών μέσων, να παραχωρεί την επίβλεψη σε ιδιωτική εταιρία που θα αναλάβει την πτητική εκμετάλλευση.

Ήρθε η ώρα να αναμετρηθούν οι συνδικαλιστικοί μας φορείς με τις κυβερνητικές αποφάσεις, για την διαφύλαξη της ασφαλής αεροδιακομιδής των ασθενών και των συναδέλφων διασωστών και γιατρών που συμμετέχουν.

Ήρθε η ώρα να αποδειχθεί στην πράξη, αν τα συνθήματα για δημόσιο και δωρεάν ΕΚΑΒ, η ισότιμη πρόσβαση για όλους, έχουν στέρεες βάσεις μέσα στο συνδικαλιστικό στερέωμα και δεν αποτελούσαν πιασάρικες και ψηφοθηρικές κορώνες!

Ήρθε η ώρα να αναμετρηθούμε με τον ίδιο μας τον εαυτό!

Εκτος κι αν υπάρχουν κάποιοι που πιστεύουν πως δεν ειναι αρμοδιότητα και υποχρέωση του ΕΚΑΒ.

Πρέπει να σταματήσει το ξήλωμα του πουλόβερ, του δημόσιου χαρακτήρα και το ξεδόντιασμα του ΕΚΑΒ σε όλα τα επίπεδα, εναέρια και επίγεια!

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ!


4 σχόλια:

  1. Καλή η λύση σε συνδικαλιστικό επίπεδο, της συνεργασίας στο ΕΚΑΒ με την μεγάλη δύναμη της ΝΔ, από άλλες δυνάμεις σε άνυδρα χρόνια, αλλά έτσι με τα χρόνια, δημιουργούνται εξαρτήσεις και δεσμοί που διολίσθενουν από τους κοινούς συνδικαλιστικους στόχους, σε συμφωνίες, όχι απαραίτητα με ιδεολογικές κατευθύνσεις, ενεργοποιούνται αισθητήρια αυτοσυντήρησης, ικανοποίηση αισθημάτων της εξουσίας, της προσωπικής ανάδειξης, της αυταρέσκεια, ξεχνώντας την ιδεολογική και πολιτική καταγωγή, παρασυρμένοι γενικώς!
    Έρχεται όμως η στιγμή που θα πρέπει να σταθείς απέναντι σε όλους και όλα και να βρεις τον δρόμο σου και τους στόχους σου θες δεν θες, γιατί οι εξελίξεις θα σε προσπεράσουν χωρίς να σε λάβουν υπόψιν.
    Οι μόνες συνδικαλιστικές δυνάμεις που μπορούν να εγγυηθούν την διατήρηση του ΕΚΑΒ στη δημόσια μορφή και δωρεάν παροχή όλων των υπηρεσιών του στους Έλληνες πολίτες, είναι αυτές της κεντροαριστεράς, της κατακερματισμενης κεντροαριστεράς που θα πρέπει να ρίξει τα διαχωριστικά τείχη και να ενωθεί με μια γροθιά ώστε να σπάσει ο φαύλος κύκλος της ιδεοληψίας και της ιδιωτικοποίησης της Υγείας από την δεξιά παράταξη που κυβερνά σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πεδίο δόξης λαμπρόν, οι αφορμές και οι αιτίες δόθηκαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αρκεί οι δυνάμεις της Κεντροαριστεράς, να μην λοξοκοιτάζουν μόνιμα προς τη διατήρηση του συστήματος.
    Γιατί τις Ιδιωτικοποιήσεις π.χ. προσπάθησε να τις ξεκινήσει ο ιδρυτής της οικογένειας και δεν μπόρεσε, αλλά τη "δουλειά" την ξεκίνησαν άλλοι (βλ. Σημίτης κ.λπ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμφωνώ απόλυτα, ο Σημίτης, του οποίου το σύστημα και οι μαθητές του σήμερα κυβερνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.