....

....

Προβλήματα με τις πληρωμές των επικουρικών γιατρών

https://img.documentonews.gr/unsafe/1000x600/smart/http://img.dash.documentonews.gr/documento/imagegrid/2020/06/12/5ee37668825e636b6e394e83.jpg

Προβλήματα με την αποπληρωμή των «ηρώων» του κορονοϊού παρατηρούνται τις τελευταίες μέρες όπως αναφέρει o Γενικού Γραμματέα της ΟΕΝΓΕ (Ομοσπονδία Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδος) κ Παπανικολάου.

Συγκεκριμένα οι επικουρικοί γιατροί που προσλήφθηκαν για να αντιμετωπίσουν τις κατά πολύ αυξημένες ανάγκες του ΕΣΥ κατά την διάρκεια του κορονοϊού δεν μπορούν να πληρωθούν τις εφημερίες τους .

Αναλυτικά o κ.Παπανικολάου αναφέρει «υπάρχουν προβλήματα στην αποπληρωμή των δεδουλευμένων εφημεριών για τους επικουρικούς γιατρούς που προσλήφθηκαν από Μάρτιο και μετά διότι η μισθοδοσία τους είχε ενταχθεί σε πρόγραμμα ΠΔΕ - ΕΣΠΑ και τα λεφτά δεν φτάνουν».

Σε ανάρτηση του στο προσωπικό του λογαριασμό στο twitter ο κ Παπανικολάου αναφέρει χαρακτηριστικά "Για τους Φουρθιώτηδες λεφτόδενδρα, για τους "ήρωες του ΕΣΥ" μόνο παλαμάκια"

Προβλήματα στην αποπληρωμή των δεδουλευμένων εφημεριών για τους επικουρικούς γιατρούς που προσλήφθηκαν από Μάρτιο και μετά : η μισθοδοσία τους είχε ενταχθεί σε πρόγραμμα ΠΔΕ - ΕΣΠΑ και τα λεφτά δεν φτάνουν
Για τους Φουρθιώτηδες λεφτόδενδρα, για τους "ήρωες του ΕΣΥ" μόνο παλαμάκια


documentonews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.