Προβλήματα με τις πληρωμές των επικουρικών γιατρών

Προβλήματα
με την αποπληρωμή των «ηρώων» του κορονοϊού παρατηρούνται τις τελευταίες
μέρες όπως αναφέρει o Γενικού Γραμματέα της ΟΕΝΓΕ (Ομοσπονδία Ενώσεων
Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδος) κ Παπανικολάου.
Αναλυτικά o κ.Παπανικολάου αναφέρει «υπάρχουν προβλήματα στην αποπληρωμή των δεδουλευμένων εφημεριών για τους επικουρικούς γιατρούς που προσλήφθηκαν από Μάρτιο και μετά διότι η μισθοδοσία τους είχε ενταχθεί σε πρόγραμμα ΠΔΕ - ΕΣΠΑ και τα λεφτά δεν φτάνουν».
Σε ανάρτηση του στο προσωπικό του λογαριασμό στο twitter ο κ Παπανικολάου αναφέρει χαρακτηριστικά "Για τους Φουρθιώτηδες λεφτόδενδρα, για τους "ήρωες του ΕΣΥ" μόνο παλαμάκια"
Προβλήματα στην αποπληρωμή των δεδουλευμένων εφημεριών για τους επικουρικούς γιατρούς που προσλήφθηκαν από Μάρτιο και μετά : η μισθοδοσία τους είχε ενταχθεί σε πρόγραμμα ΠΔΕ - ΕΣΠΑ και τα λεφτά δεν φτάνουν
Για τους Φουρθιώτηδες λεφτόδενδρα, για τους "ήρωες του ΕΣΥ" μόνο παλαμάκια
Για τους Φουρθιώτηδες λεφτόδενδρα, για τους "ήρωες του ΕΣΥ" μόνο παλαμάκια
documentonews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια