....

....

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΕΚΑΒ.



Οι πρώην εργαζόμενοι του ΕΚΑΒ και νυν συνταξιούχοι, με αδιάπτωτο ενδιαφέρον παρακολουθούμε τις εξελίξεις στον χώρο που εμείς οι ίδιοι αγωνιστήκαμε να κτίσουμε και να στερεώσουμε πανελλαδικά. Για παροχή υψηλού επιπέδου, προ νοσοκομειακή φροντίδα, δημόσια και δωρεάν. Για όλους τους κατοίκους της χώρας μας, χωρίς καμία διάκριση.

Η προσπάθεια ιδιωτικοποίησης των αεροδιακομιδών του ΕΚΑΒ και η εκχώρησή τους σε κερδοσκοπική εταιρεία μας βρίσκει εντελώς αντίθετους.


Όταν κατά το πρόσφατο παρελθόν ιδιώτες πετούσαν τα πτητικά μέσα του ΕΚΑΒ, το αποτέλεσμα ήταν τραγικό. Θρηνήσαμε πλήθος συναδέλφους μας, ασθενείς και συνοδούς. Το οικονομικό κόστος ήταν τεράστιο και δυσανάλογο των υπηρεσιών που προσέφεραν.


Ζητάμε η κυβέρνηση να αποσύρει άμεσα το νομοσχέδιο ιδιωτικοποίησης των αεροδιακομιδών του ΕΚΑΒ.


ΈΞΩ ΟΛΟΙ ΟΙ ΙΔΙΩΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΕΚΑΒ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ.


Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΓΑΘΟ ΚΙ ΟΧΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ.


ΔΗΜΟΣΙΟ ΦΟΡΕΑ ΑΕΡΟΔΙΑΚΟΜΙΔΩΝ ΤΟΥ ΕΚΑΒ ΜΕ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ.


Αλλιώς ακούγονται τελείως υποκριτικές οι εκδηλώσεις μνήμης κάθε 14 Γενάρη.


Αθήνα 10/06/2020


ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΕΚΑΒ
 

Ο πρόεδρος

ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ

Πηγή facebook.com Olga Ntemertzidou

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.