ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ, ΑΡΗ...
Διάβασα την ανακοίνωση της ΠΟΠ ΕΚΑΒ και έτσι αποφάσισα να σας πάω μια μεγάλη βόλτα με το ασθενοφόρο: Λάρισα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα- Βρυξέλλες και πάλι Λάρισα.
Οι ευρωπαικές ενισχύσεις των τόσων & άλλων τόσων δις δύσκολα θα φθάσουν στις τσέπες όσων πράγματι κατέστρεψε η πανδημία. Μάλλον το αντίθετο, σύντομα θα σκάσουν μύτη οι περικοπές στις απολαβές όλων μας για να αντιμετωπιστεί το κακό που έστειλε ο Θεός Κι αφού ο Μωυσής μας έσωσε , χωρίς ΜΕΘ, χωρίς προσλήψεις και τώρα χωρίς αεροδιακομιδές ας βάλουμε και μείς το κάτι τις μας. Μην τα περιμένουμε κι όλα από τα θαύματα! Άλλοι θα λένε βάλτε πλάτη άλλοι θα λένε στήστε …
Στο πάρτι που έχει ξεκινήσει κι αυτό φαίνεται από παντού, κάποιοι σμπίροι του αφεντικού που θα λιγδώσει και το δικό τους άντερο, έχουν αναλάβει να πείσουν τα κορόιδα ότι είναι όλοι τους καλεσμένοι στο πάρτι. Είναι καλεσμένοι πράγματι οι εργαζόμενοι του ΕΚΑΒ στο πάρτι; Βεβαίως είναι, θα κάνουν τους μεζέδες ….
Τα μεγάλα πακέτα του σχεδίου Μάρσαλ, δεν πήγανε σε όσους χάσανε το σπίτι τους στην κατοχή για δυο τενεκέδες λάδι ούτε σε όσους πέθανε ο πατέρας τους από την πείνα. Έγιναν βίλλες και πισίνες στην Φιλοθέη, καταθέσεις στην Ελβετία και μετά στις off shores Τα δε παιδιά μιας άρχουσας τάξης από μαυραγορίτες & ταγματασφαλίτες πήγαν στα Λονδίνα και στις Βοστώνες. Γύρισαν διανοούμενοι και σου πουλάνε πνεύμα γιατί βρωμάει το χνώτο σου….
Έτσι θα γίνει και στην Αλβανία με την επόμενη γενιά. Τίποτε δεν θα θυμίζει ότι ο Berica έστηνε πυραμίδες ούτε ότι ο Rama ήταν ζιγκολό Τα παιδιά τους θα είναι τεχνοκράτες και θα σηκώνουν και το φρύδι όταν θα μιλούν στο πόπολο Θυμηθείτε το.
Αυτή είναι η αλήθεια και την ψυλλιάζονται όλοι. Εφόσον οι ευρωπαικές ενισχύσεις θα κατευθυνθούν όπως λένε οι διακηρύξεις πρώτα από όλα σε υποδομές υγείας, είναι επείγουσα η ανάγκη να χώσει την μουσούδα του παντού ο ιδιώτης. Τα παιδιά που γύρισαν από τα Λονδίνα και τις Βοστώνες θα ροκανίσουν έτσι εκατομμύρια ευρώ με τις ευλογίες του γκουβέρνου, πουλώντας τεχνογνωσία υγείας εντελώς ανύπαρκτη. Πως έγινε με την εταιρεία που πήρε την απολύμανση των φυλακών ενώ μέχρι τρεις μέρες πριν διοργάνωνε ιατρικά συνέδρια. Κάτι τέτοιο
Αν σας θύμισε η όλη περιγραφή λίγο από αεροδιακομιδές του ΕΚΑΒ, τότε θα προσέξατε ότι δεν είναι μόνο το γκουβέρνο των Βασίληδων που ευλογάει. Είναι κάτι άλλοι πονηροί.
Διοίκηση που έκανε τον ψόφιο κοριό και έκανε κρουαζιέρες στα νησιά ενώ ήτανε στο κόλπο των σχετικών συσκέψεων εδώ και εβδομάδες και πλέον το παραδέχεται ανοιχτά
Ο ανερχόμενος συνδικαλιστής των Αθηνών που το έμαθε λέει τελευταίος ο καυμένος Είχε συμμετάσχει σε συσκέψεις το μισό ΕΚΑΒ, είχε πάει η επικεφαλής των αεροδιακομιδών ακόμη και στο Μαξίμου (λόγοι Παπαευσταθίου, δημοσίως!) αλλά ο καπετάν Γιώργης, ο δαιμόνιος ρεπόρτερ του ΣΚΑΙ αν θυμάστε, το πληροφορήθηκε τελευταίος κι από …τον εχθρό.
Οι ιατροί - θεματοφύλακες της μνήμης των νεκρών, τριγυρνάνε στα αεροδρόμια και εγκρίνουνε τάχα, ως πεπειραμένοι αεροναυπηγοί, τα διαθέσιμα σκάφη. Αφήστε ρε παιδιά την πλάκα και μπέστε στα μαγαζιά γύρω από το Ελ Βενιζέλος που έχουνε ξεπούλημα. Ο Μητσοτάκης το deal το ανέθεσε τάχα στους ειδήμονες της Ελευσίνας …. Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε;
Είναι οι ίδιοι που υποστήριξαν την σκηνοθεσία του Πενταγώνου ότι ξέμεινε από αεροπλανάκια Τι τις θέλουν τότε τις ΠΝΠ που προβλέπουν επιτάξεις; Μόνο για τις δικές μας άδειες; Υπάρχει κάποιος λόγος να εκχωρηθούν οι αεροδιακομιδές ενώ είναι ευκολότερο σήμερα να βρεις παρκαρισμένο αεροπλάνο από ότι σουβλάκι με πίττα;
Και μιας κι είπαμε για σουβλάκια τι εννοούμε πιτόγυρα χαμουτζίδικα ή καλαμάκια Λευκού Πύργου; Οι βόρειοι κατεβαίνουν με δικό τους τραγουδάκι Θα βάλουν , λέει, πλάτη στον Μαέστρο και στον άξιο συγχαρητηρίων Κικίλια γιατί έχουν , λέει , κανονίσει με τον Άδωνι μια αρπαχτή από το ΕΣΠΑ ταχείας εκπαίδευσης όλων σε δεξιότητες αεροδιακομιδών. Θα τσιμπήσουν έτσι, λέει, όλοι οι μαύροι από μια χήνα οπότε μούγκα στο μεγάλο deal. Και με την χήνα θα συμπορευτούν με τις πάπιες της συνδικαλιστικής ηγεσίας τους ….
Δεν είναι η πρώτη φορά που η ΠΟΠ ΕΚΑΒ συμπεριφέρεται στα μέλη της ως αν ήταν αφελείς ιθαγενείς που μπορεί κανείς να τους εξαγοράσει με χάντρες γιατί τα ζαχαρωτά είναι, βεβαίως, για τους Αθηναίους παίκτες.
Φαντάσου τι θα λέει η ανακοίνωση του σωματείου Αθηνών που ακόμη κοιλοπονάει! Σε λίγο η τροπολογία θα έχει ψηφιστεί κι αυτοί ακόμη θα κλείνουν ραντεβουδάκι με τον Κοντοζαμάνη. Αλλά εκεί θα έχουμε αύριο προσκλητήριο απόντων , με ονόματα και διευθύνσεις, στο πνεύμα του «ου, να μου χαθείτε!»
Μέχρι τότε όπου τα δείτε όλα αυτά τα όργανα, τα διοικητικά και τα ιεραρχικά αλλά και τα συνδικαλιστικά να τους παίζετε το τραγούδι του μεγάλου ξεπουλήματος από κάτι ευέλικτες χορεύτριες: Άρχισαν τα όργανα!
G.M.


Όταν στηνόταν Βάση Αεροδιακομιδών στη Μίκρα, για πρώτη φορά στην ιστορία του ΕΚΑΒ και της Β. Ελλαδας, τα λιγούρια εδώ πάνω κάναν την πάπια και κυνηγούσανε τους συναδέλφους που θέλαν να εργαστούν στις Αεροδιακομιδές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα στέλνουν συγχαρητήρια τηλεγραφήματα στην Κυβέρνηση, για το ξεπούλημα.
Μετά τις Δευτερογενείς (που τις στέλνουν στους Ιδιώτες), ήρθε και η σειρά να βάλουν πλάτη και στις Αεροδιακομιδές.
Τι έπεται;
Πως να δηλώσουν την καταγωγή τους;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι σημαντικό η εκπομπή του σήματος της ΝΔ!
Εξού και τα πρωτοφανή, στα συνδικαλιστικά δρώμενα ευχαριστήρια σε υπουργούς!
30 χρόνια στο ΕΚΑΒ, σε κανένα εργασιακό φορέα, δεν το έχω ματαξαναδει!
Ακόμα και σε εκείνους που τους χάριζαν εκατομμύρια ευρώ, πχ εργαζόμενοι στο υπουργείο του Πολιτισμού!
Εξόχως και εξ ορισμού, πολιτισμένοι οι άνθρωποι...