....

....

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΕΡΟΔΙΑΚΟΜΙΔΕΣ ΕΚΑΒ



 


 
 Αθήνα 05-06-2020

Αρ. πρωτ.: 327


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αιφνιδιαστικά η Κυβέρνηση σε νομοσχέδιο του Υπουργείου Υγείας που κατατέθηκε στις 3/6/2020 δίνει την δυνατότητα «σύναψης συμβάσεων χρήσης αεροσκαφών για την διενέργεια αεροδιακομιδών ασθενών από το ΕΚΑΒ», για χρονικό διάστημα μέχρι 30/9/2020 λόγω αυξημένων αναγκών που ενδέχεται να προκύψουν κατά την τουριστική περίοδο αποτέλεσμα της υγειονομικής κρίσης.

Η ευθύνη για την έλλειψη υποδομών και υγειονομικής θωράκισης της χώρας μας είναι της πολιτείας που όλα αυτά τα χρόνια προσπαθεί να κρύψει το πρόβλημα με «μπαλώματα».

Μετά το έκτακτο ΔΣ στις 4/6/2020, το Σωματείο Εργαζομένων ΕΚΑΒ συναντήθηκε με τον Πρόεδρο του Δ.Σ ΕΚΑΒ. Ενημερωθήκαμε για τις διαδικασίες και τις συναντήσεις που έγιναν μέχρι σήμερα σχετικά με το περιεχόμενο του νομοσχεδίου που «ιδιωτικοποιεί» έστω και προσωρινά μέχρι να υπάρχει διαθεσιμότητα πτητικών μέσων, τις παρεχόμενες υπηρεσίες στους ασθενείς που χρήζουν αεροδιακομιδή.

Πάγια και διαχρονική θέση των εργαζομένων στο ΕΚΑΒ είναι η ανάπτυξη ενός ενιαίου πανελλαδικού πτητικού φορέα από το ΕΚΑΒ. Μέχρι την υλοποίηση της πρότασής μας ζητάμε να συνεχιστεί η συνεργασία με την Πολεμική Αεροπορία και τις Ένοπλες Δυνάμεις για την επείγουσα αεροδιακομιδή ασθενών.

Είναι νωπή ακόμη η μνήμη μας από τα δυστυχήματα των πτητικών μέσων του ΕΚΑΒ τα οποία είχαν παραχωρηθεί σε ιδιωτική εταιρεία. Θρηνήσαμε νεκρούς. Η ασφάλεια ασθενών και εργαζομένων είναι υποχρέωση της πολιτείας.

Δεν την διαπραγματευόμαστε.

Ζητάμε την δέσμευση των Υπουργών Υγείας για την συνέχιση της συνεργασίας με την Πολεμική Αεροπορία με το πέρας της τουριστικής περιόδου και της αποκατάστασης των υπάρχοντών πτητικών μέσων.

Περιμένουμε την ανταπόκριση των Υπουργών Υγείας σε αίτημα συνάντησης το οποίο έχει σταλεί.

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος                Ο Γ. Γραμματέας

Μαθιόπουλος Γεώργιος     Κιτσόπουλος Αλέξιος
 
 
somatioekab166.gr

 

11 σχόλια:

  1. Εεεε ντάξει, αφού είναι μόνο μέχρι 30/9/2020, πέστε για... ύπνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελικά ρε λεβέντες, ποιοι ιδιωτικοποιούν τις Αεροδιακομιδές;
    Αυτοί που πριν τρία χρόνια ανοίγανε νέες Βάσεις Αεροδιακομιδών και ουρλιάζατε ότι ιδιωτικοποιούνται ή η Κυβέρνηση των Αρίστων;

    Υ.Γ. Εσείς συγχαρητήριο τηλεγράφημα στην Κυβέρνηση και τον Υπουργό δε θα στείλετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το σωματειο και η ομοσπονδια βγηκαν να μιλησουν μετα την παραχωρηση των αεροδιακομιδων απο τον υπουργο στους ιδιωτες.
    Αι στο δ....ο ΛΑΜΟΓΙΑ σας σιχαθηκαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως ακριβώς έχει γίνει η παραχώρηση των αεροδιακομιδών σε ιδιώτες ;
      Που ακριβώς αναφέρεται αυτό για να το μάθουμε όλοι ;

      Διαγραφή
    2. Αφου δεν κανεις τον κοπο να διαβασεις το δελτιο τυπου διαβασε το νομοσχεδιο που κατατεθηκε στη βουλη.
      Α και μην ξεχασεις οτι ζουμε στη χωρα του ουδεν μονιμοτερον του προσωρινου αν φυσικα ζεις και εσυ εδω.

      Διαγραφή
  4. Αααααα να εδώ, αν κάνεις τον κόπο και διαβάσεις το άρθρο του νόμου, θα το βρεις!

    https://ekabsfika.blogspot.com/2020/06/blog-post_8.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το διάβασα αλλά δεν λέει για τροποποίηση της σύμβασης με το ίδρυμα.Στο άρθρο 3 λέει για το εκαβ και την εποπτεία ναι στελέχωση των αεροσκαφων που νοικιάζονται ή επιτάσσονται.Υπάρχει κάποιο άλλο άρθρο ή άλλη επίσημη πληροφορία ;

      Διαγραφή
    2. Νοικιάζονται από ποιον και με τι νοίκι;
      Επιτάσσονται με ποιους όρους;
      Δε θέλει και πολύ μυαλό!

      Διαγραφή
    3. Επειδή δεν έχω τόσο μυαλό πες μου εσύ.Τα c 130 θέλουν πάνω από 10 χιλιάρικα κάθε ώρα πτήσης.Τώρα θα πληρώνεις παραπάνω ; Επειδη μιλάς για οικονομικους όρους.Εσύ γιατί ακριβώς φωνάζεις ;

      Διαγραφή
    4. Οι ερωτήσεις παραμένουν αναπάντητες...

      Διαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.