Ο συνδικαλισμός στο ΕΚΑΒ, τότε και σήμερα...
|
Ιδού μια ανακοίνωση πρότυπο αγωνιστών συνδικαλιστών μπροστά στον διαφαινόμενο ακρωτηριασμό του Οργανισμού τους. Κι αν αυτό αφορούσε το μικρό δάκτυλο, τότε η ιδιωτικοποίηση των αεροδιακομιδών αφορά όλο το χέρι από την μασχάλη. Άραγε, οι υπογράφοντες συνδικαλιστές που, όπως έλεγαν, αποκάλυψαν ότι ο τότε Πρόεδρος είχε συναινέσει στον Υπουργό, επιφύλαξαν την ίδια μεταχείριση και στον τωρινό Πρόεδρο, ο οποίος τάχα μας συμπαρίσταται ολοψύχως; | |||
Αθήνα 16/5/2018
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υγείας αποφάσισε
εντελώς αιφνιδιαστικά την μεταφορά
της διαχείρισης του συστήματος διαδικασιών εισαγωγής (διακίνηση περιστατικών)
στις ΜΕΘ από το ΕΚΑΒ στο ΕΚΕΠΥ.
Το ΕΚΑΒ έχοντας
τεχνογνωσία δεκαετιών, διαθέτοντας το κατάλληλο εξειδικευμένο προσωπικό, από
την ίδρυση του και μέχρι σήμερα, διαχειρίζεται με επάρκεια και χωρίς προβλήματα
την διαχείριση των ΜΕΘ.
Το Υπουργείο Υγείας αντί
να στελεχώσει τις κενές ΜΕΘ με ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό για να λύσει
οριστικά το πρόβλημα της μεγάλης λίστας αναμονής, παραχωρεί το κλινικό έργο σε
έναν μη υγειονομικό σχηματισμό υπό τον έλεγχο των Υπουργών Υγείας. Η εξέλιξη
αυτή αντί να βελτιώσει την υπάρχουσα κατάσταση, ενόψει και της καλοκαιρινής περιόδου
που υπάρχει μεγάλη ζήτηση, θα μεγαλώσει το πρόβλημα.
Όταν ο ελεγκτής
και ο διακινητής είναι ταυτόσημος και υπό τον έλεγχο των υπουργών Υγείας
υπάρχει ο κίνδυνος παρέμβασης στη σειρά προτεραιότητας των ασθενών πράγμα το
οποίο δεν έχει συμβεί μέχρι σήμερα που έχει την διαχείριση το ΕΚΑΒ.
Οι
εργαζόμενοι του ΕΚΑΒ (διασώστες, ιατροί, νοσηλευτές και λοιπό προσωπικό) είμαστε αντίθετοι σε κάθε ενέργεια αποδυνάμωσης του
οργανισμού μας σε υπηρεσίες και σε προσωπικό.
Καλούμε το Υπουργείο
Υγείας να πάρει πίσω την απόφαση. Σε διαφορετική περίπτωση θα προχωρήσουμε σε
κινητοποιήσεις.
ΓΙΑ ΤΟ
Δ.Σ.
Ο
Πρόεδρος
|
Ο Γ.
Γραμματέας
|
Μαθιόπουλος
Γεώργιος
|
Κιτσόπουλος
Αλέξιος
|



Δεν υπάρχουν σχόλια