....

....

ΚΙΝΗΜΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΚΑΒ: Άμεση Γενική Συνέλευση εργαζομένων για ξεκάθαρες αποφάσεις και άμεσες κινητοποιήσεις.



   Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

   Βγήκε σήμερα, μετά την περιβόητη συνάντηση με τον κ.Κοντοζαμάνη, μια ανακοίνωση του Σωματείου 250 λέξεων, που λέει ότι τελικά......θα συνεδριάσει το Δ.Σ.
   Με 250 λέξεις σβήνεται όλη η ιστορία αυτού του Σωματείου;
   Με 250 λέξεις ξεπλένεται το δούλεμα εβδομάδων, αν όχι μηνών;
   Με 250 λέξεις και με τα «κόλυβα» που μοιράζονται από τα γνωστά πρόσωπα, με τις γνωστές μεθόδους για τις θερινές αποσπάσεις στα νησιά, ξεχνιέται η μνήμη των νεκρών μας συναδέλφων;
   Και για όσους από εμάς δεν χορταίνουν έτσι, υπάρχει μπόλικος «σανός».
   Η επίκλυση του εθνικού συμφέροντος, ότι τάχα δέκα (10) αεροσκάφη C130 είναι καθηλωμένα στην ΕΑΒ (Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία) και πετάνε μόνο δύο (2).
   Χτυπάει και αεροσκάφη ο κορονοϊός;
   Και τι κάνουν ο Μωϋσής και οι βοηθοί του;
   Γιατί η διάθεση αεροσκάφους στο ΕΚΑΒ μέσω δωρεάς ή ενοικίασης ή επίταξης, προϋποθέτει την λειτουργία του από τον ιδιώτη;
   Ποιός πιστεύει τις δεσμεύσεις όσων συνειδητά μας κράτησαν τόσο καιρό στο σκοτάδι;
   Το Σωματείο θα πραγματοποιήσει έκτακτο Δ.Σ. αύριο Πέμπτη και ώρα 07:00 προκειμένου να αποφασίσει την περεταίρω στάση επί του θέματος.
   Κατά διαβολική σύμπτωση δεν έχει συνεδριάσει κανένα όργανο του ΕΚΑΒ και δεν υπάρχει τίποτε γραπτό, εκτός φυσικά της εφημερίδας ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ.
   Μόνο ψίθυροι ανθρώπων που τα ρίχνουν ο ένας στον άλλο, ενώ χρειάζονται άμεσα κραυγές και σειρήνες έξω από το Μεγαρο Μαξίμου.
   Οι ίδιοι άνθρωποι που λέγανε τόσο καιρό «σιωπή» λόγω πανδημίας, επανέρχονται τώρα πάλι και ζητούν «σιωπή» λόγω εθνικών αναγκών.
   Επιτέλους ας μας πούν πότε μπορεί να γίνει Γενική Συνέλευση χωρίς να κινδυνεύει κάτι;
   Όποιος έχει κάτι να πεί ας το πεί δημοσίως μπροστά σε όλους τους συναδέλφους.
Απαιτούμαι το στοιχειώδες
Άμεση Γενική Συνέλευση εργαζομένων για ξεκάθαρες αποφάσεις και άμεσες κινητοποιήσεις.

ΘΟΔΩΡΟΣ  ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
ΜΑΡΙΝΟΣ  ΜΠΟΡΑΣ

3 σχόλια:

  1. Εμβόλιο για βλακεία δεν κάνατε από μικρά παιδια ; Τώρα φαίνονται τα αποτελέσματα.Ειδικά ο ψευτοθόδωρος γράφει ότι του ρθει στο κεφάλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ συνάδελφε,
    δεν σας προβληματίζει ότι κανείς δεν σας εμποδίζει να αναρτάται ανωνύμως αξιολογικές κρίσεις για τους υπόλοιπους γράφοντες;
    Την περίπτωση να αυτοεκτίθεστε, επαναλαμβανόμενος, την σκεφτήκατε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λογικό να μην του αρέσουν αυτά που γράφει και υπαινίσσεται η ανακοίνωση και η συνδικαλιστική παράταξη ΚΙΝΗΜΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΚΑΒ!
    Με την ψήφο του στη ΝΔ της έδωσε το δικαίωμα να κάνει πραγματικότητα όλα όσα είχε στο πρόγραμμά της, αλλά δεν τα είπε, δεν τα έκανε γνωστά στην προεκλογική της καμπάνια, γιατι άκουγαν για ΣΔΙΤ στην υγεία, αλλά δεν πίστεψαν ή δεν κατάλαβαν ίσως, ότι τους αφορά στο ΕΚΑΒ!
    Τώρα τι να κανουν, να κόψουν το χέρι τους, να γίνουν... κοψοχέρηδες, να βγουν απέναντι στον Μωυσή, να τα βάλουν με τους προέδρους, τι να κανουν, απλά το καταπίνουν αμάσητο!
    Ενημερωτικά, υπάρχει και άλλη λύση, να ενημερώνεται από το site του... συμπολιτευόμενου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.