Κρούσμα κορονοϊoύ στο «Έλενα», 14 εργαζόμενοι σε καραντίνα
Θετική στον κορονοϊό διαγνώστηκε νοσηλεύτρια του μαιευτικού νοσοκομείου «Έλενα Βενιζέλου», σύμφωνα με την ΠΟΕΔΗΝ.
Η νοσηλεύτρια, που εργάζεται στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ), εμφάνισε συμπτώματα την περασμένη Παρασκευή και υποβλήθηκε σε τεστ το οποίο βγήκε θετικό. Πραγματοποιήθηκε ιχνηλάτηση και σε καραντίνα τέθηκαν 14 εργαζόμενοι του νοσοκομείου.
Η ΠΟΕΔΗΝ τονίζει ότι κατά τις νυχτερινές ώρες δεν γίνεται διαλογή ασθενών στην πύλη του νοσοκομείου, δηλαδή οι ασθενείς να οδηγούνται στα «επείγοντα» χωρίς θερμομέτρηση και συμπλήρωση του σχετικού ερωτηματολογίου, με αποτέλεσμα να δημιουργείται συνωστισμός.
Οσον αφορά στην πορεία της εξάπλωσης του ιού στη χώρα μόλις κατά δύο αυξήθηκαν το τελευταίο 24ωρο τα επιβεβαιωμένα κρούσματα στη χώρα μας, ενώ άλλοι τέσσερις άνθρωποι έφυγαν από τη ζωή ανεβάζοντας στους 179 τους θανάτους στη χώρα.
tvxs.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια