Ο Αντώναρος σχολιάζει το spot για τον τουρισμό: Μα είναι τόσο ανίκανοι;
Το νέο spot για τον τουρισμό σχολιάζει ο πρώην κυβερνητικός εκπρόσωπος της κυβέρνησης του Κώστα Καραμανλή, Ευάγγελος Αντώναρος.
Και μάλιστα όταν σκεφτείς πως έχουν δώσει τόσα λεφτά και μάλιστα με απευθείας ανάθεση, παρακάμπτοντας τον ΕΟΤ.
Γράφει ο Ευάγγελος Αντώναρος στο Facebook:
«Φιλος μου Γερμανος με πολύ πετυχημένη επιχείρηση στον ευρύτερο χώρο των media μου τηλεφωνει προ ολίγου σκασμένος στα γέλια. "Ειχα προγραμματίσει και φέτος τις διακοπές μου στην Ελλάδα όπως κάνω εδώ και δεκαπέντε χρονια μαζι μετα παιδιά μου. Αλλά φαινεται πως φετος δεν θεωρείτε απαραίτητο να ερθω", μου λέει. Τον ακούω απορημένος και μου εξηγεί ότι κάπου επιασε το μάτι του το καινούργιο σποτάκι για τον ελληνικό τουρισμό. "Φαίνεται πως δεν μας θέλετε", μου λέει. "Αυτό είναι το μήνυμα που περνάει. Οτι μπορούμε να ζήσουμε την Ελλάδα όπου βρικόμαστε. Αλλά εγώ δεν θέλω να ζήσω το ελληνικό μου καλοκαίρι στην Τουρκία η στον Μέλανα Δρυμό. Στην Ελλάδα έρχομαι για τον ηλιο, τη θάλασσα και τους ανθρώπους." Να δειτε τι μπάχαλο θα δημιουργήσει το δήθεν σοφιστικέ σποτάκι κάποιων "υψιπετών". Γιατί όταν έχεις να πλασάρεις ένα προιον η μια ιδέα — το μήνυμα πρέπει να είναι πεντακάθαρο κι όχι διφορούμενο.
Mα είναι τελικά τόσο ανίκανοι;»
Γράφει ο Ευάγγελος Αντώναρος στο Facebook:
«Φιλος μου Γερμανος με πολύ πετυχημένη επιχείρηση στον ευρύτερο χώρο των media μου τηλεφωνει προ ολίγου σκασμένος στα γέλια. "Ειχα προγραμματίσει και φέτος τις διακοπές μου στην Ελλάδα όπως κάνω εδώ και δεκαπέντε χρονια μαζι μετα παιδιά μου. Αλλά φαινεται πως φετος δεν θεωρείτε απαραίτητο να ερθω", μου λέει. Τον ακούω απορημένος και μου εξηγεί ότι κάπου επιασε το μάτι του το καινούργιο σποτάκι για τον ελληνικό τουρισμό. "Φαίνεται πως δεν μας θέλετε", μου λέει. "Αυτό είναι το μήνυμα που περνάει. Οτι μπορούμε να ζήσουμε την Ελλάδα όπου βρικόμαστε. Αλλά εγώ δεν θέλω να ζήσω το ελληνικό μου καλοκαίρι στην Τουρκία η στον Μέλανα Δρυμό. Στην Ελλάδα έρχομαι για τον ηλιο, τη θάλασσα και τους ανθρώπους." Να δειτε τι μπάχαλο θα δημιουργήσει το δήθεν σοφιστικέ σποτάκι κάποιων "υψιπετών". Γιατί όταν έχεις να πλασάρεις ένα προιον η μια ιδέα — το μήνυμα πρέπει να είναι πεντακάθαρο κι όχι διφορούμενο.
Mα είναι τελικά τόσο ανίκανοι;»
Φιλος
μου Γερμανος με πολύ πετυχημένη επιχείρηση στον ευρύτερο χώρο των media
μου τηλεφωνει προ ολίγου σκασμένος στα γέλια. "Ειχα προγραμματίσει και
φέτος τις διακοπές μου στην Ελλάδα όπως κάνω εδώ και δεκαπέντε χρονια
μαζι μετα παιδιά μου. Αλλά φαινεται πως φετος δεν θεωρείτε απαραίτητο να
ερθω", μου λέει. Τον ακούω απορημένος και μου εξηγεί ότι κάπου επιασε
το μάτι του το καινούργιο σποτάκι για τον ελληνικό τουρισμό. "Φαίνεται
πως δεν μας θέλετε", μου λέει. "Αυτό είναι το μ...
Mehr anzeigen
Mehr anzeigen
documentonews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια