“Καημό” είχε μάλλον ο Μητσοτάκης με το 17ωρο του Τσίπρα και έσπευσε να ενημερώσει από τη Σύνοδο ότι “είχε να μείνει άυπνος 2 μέρες από τα 20 του” (vid)

Γιατί αυτά είναι τα σημαντικά, αγαπητό μας κοινό, ποια διαπραγμάτευση και ποια δισεκατομμύρια που θα πάρει η Ελλάδα με επαχθείς όρους που δεν εξηγούνται επ’ουδενί σαφώς στους εν Ελλάδι πολίτες;
Το θέμα είναι να χτυπηθεί στη ρίζα του επικοινωνιακά το προφίλ του Αλέξη Τσίπρα κι εκείνο το 17ωρο της διαπραγμάτευσης.
Τι είπε λοιπόν ο Πρωθυπουργός ξεκινώντας τη συνέντευξη Τύπου για τα αποτελέσματα της πολυήμερης Συνόδου Κορυφής:
“Προσωπικά είχα να μείνω άυπνος 2 ημέρες στη σειρά μάλλον από τα 20 μου”!
Νιώστε λίγο τον πόνο του ηγέτη και αφήστε τις γκρίνιες για τα 70 δισεκατομμύρια που φέρνει αλλα δεν είναι 70 είναι περίπου 32 δις, τα λουκέτα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τα στραπάτσα στον τουρισμό που το μόνο που έκανε restart ως τώρα είναι στα κρούσματα, το ξύλο που τρώτε στις διαδηλώσεις και τολμάτε να το βιντεοσκοπείτε κιόλας, το δάχτυλο που σας κουνάνε επειδή πήγατε σε πανηγύρι χωρίς να υποστηρίζετε τον Ολυμπιακό, το μπάχαλο στην Παιδεία, τα χειροκροτήματα στους υγειονομικούς που έγιναν φτύσιμο κανονικό και μεταφράζεται σε καθυστέρηση πληρωμών, έλλειψεις,κλπ, το ότι δεν γίνατε 300 κιλά όπως σχεδιάζατε γιατί η κυβέρνηση σας έδωσε 800 ευρώ βοήθημα, ότι χάνονται με ρυθμό πολυβόλου θέσεις εργασίας, ότι κάποιοι εκδότες πήραν κάτι δεκάδες χιλιάρικα για να σας ενημερώνουν να πλένετε χεράκια σχολαστικά και ότι το κούρεμα του κ.Πέτσα ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία, και τέλος πάντων βουλώστε το επιτέλους γιατί ο άνθρωπος έπρεπε ήδη να έχει ξεκινήσει τα σαββατοκύριακα για να “φορτίσει τις μπαταρίες του” με SUP στο Μαράθι ή στην Τήνο ανάβοντας ένα κεράκι στη Μεγαλόχαρη και αντί για αυτό καθόταν στα τραπέζια των διαπραγματεύσεων και έβγαζε φωτογραφίες, θυμίζοντάς μας άλλες εποχές όταν οι γονείς μας μας τραβολογούσανε σε κάτι γαμοβαφτίσεις που βαριόμασταν σφόδρα αλλά δεν μπορούσαμε να φύγουμε κιόλας και καταλήγαμε να κοιμόμαστε στην καρέκλα…
Δεν υπάρχουν σχόλια