Κορονοϊός: Κατέληξε γυναίκα στο ΑΧΕΠΑ - Στους 200 οι νεκροί στην Ελλάδα
Οι νεκροί στην Ελλάδα από κορονοϊό πλέον φτάνουν τους διακόσιους.
Μία γυναίκα 75 ετών νοσούσε από κορονοϊό και κατέληξε το μεσημέρι της Τετάρτης στο ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης.
Η ίδια νοσηλευόταν στην εντατική του νοσοκομείου και σύμφωνα με πληροφορίες έπασχε από κολπική μαρμαρυγή και σύνδρομο Sjogren.
Επιπλέον, η Ελλάδα άγγιξε τους 200 νεκρούς από την πανδημία, καθώς κατέληξε ένας 85χρονος στο νοσοκομείο Μυτιλήνης και ένας 90χρονος που νοσηλευόταν στο ΑΧΕΠΑ.
Ο 85χρονος στη Μυτιλήνη είχε εισαχθεί στο νοσοκομείο στις 14 Ιουλίου αφού πρώτα είχε πάει στο Κέντρο Υγείας Καλλονή.
Εκτός από τον 85χρονο θετικοί στον κορονοϊό είχαν βρεθεί και ο γιος του και ο εγγονός του.
Δεν υπάρχουν σχόλια