Ένας άνδρας 57 ετών κατέληξε σήμερα Κυριακή 26 Ιουλίου από κορωνοϊό. Ο άνδρας νοσηλευόταν στο νοσοκομείο Σωτηρία από τις 14 Απριλίου, προερχόμενος από το Σισμανόγλειο. lykavitos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια