....

....

Σκεφτείτε να είχε συμβεί επί Τσίπρα! 300 χλμ απ΄τα Εξάρχεια τα τουρκικά αλιευτικά! Μετά το Oruc Reis στο Καστελόριζο τα μποφόρ τα “παρέσυραν” και στη Μύκονο…

300 χλμ απ’ τα Εξάρχεια φτάσανε τα τουρκικά αλιευτικά! Πρασυρμένα … όπως πάντα!
Αυτο πάντως με την πατριωτική κυβέρνηση της ΝΔ και τον Πρωθυπουργό 
-“αρχιστράτηγο” όπως τον είοχαν ονομάσει τα γνωστά ΜΜΕ πριν το “Μωϋσής” – Κυριακο Μητσοτάκη που τα τουρκικά πλοία “τα παρασέρνει” – είτε χειμώνα όπως το ερευνητικό Oruc Reios στο Καστελόριζο, είτε κατακαλόκαιρο όπως χθες στην Μύκονο – ο καιρός και “παρκάρουν” στα ελληνικά νησιά, να το προσέξουμε. Εκτός κι αν πρόκειται για “προβολή στο μέλλον” σε όσα πρόκειται να βλέπουμε εάν καθησουμες στο τραπέζι – προκρούστια κλίνη, του Ερντογαν για συνεκμετάλλευση και ίσως συνκυριαρχία στο Αιγαίο και την ΝΑ Μεσογειο.

Διευκρινίσεις για την παρουσία αλιευτικών που αγκυροβόλησαν έξω από τη Μύκονο δίνει σε ανακοίνωσή του το Λιμενικό Σώμα. Σύμφωνα με το Λιμενικό δεν είναι τουρκικά αλιευτικά αλλά μεταφέρουν ιχθυοκλωβούς με αλίευμα από τη Μεσόγειο με προορισμό τη Τουρκία και η παραμονή τους στα ελληνικά χωρικά ύδατα έχει να κάνει με τον καιρό.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Με αφορμή δημοσιεύματα περί δήθεν αλίευσης από αλιευτικά σκάφη σημαίας Τουρκίας εντός των Ελληνικών Χωρικών Υδάτων, από το Αρχηγείο Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής διευκρινίζεται ότι πρόκειται για αλιευτικά τα οποία μεταφέρουν ιχθυοκλωβούς με αλίευμα από τη θάλασσα της Μεσογείου με προορισμό την Τουρκία, αλλά λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών αναγκάστηκαν να προστατευθούν από τον καιρό, εντός των Ελληνικών Χωρικών Υδάτων.

Τα εν λόγω σκάφη κινούνται με πολύ μικρή ταχύτητα και μόλις βελτιωθούν οι καιρικές συνθήκες θα κατευθυνθούν στον τελικό προορισμό τους, που είναι τα έναντι Τουρκικά παράλια.

Κατά συνέπεια, δεν τίθεται κανένα θέμα αλίευσης από Τουρκικά αλιευτικά σκάφη, εντός των Ε.Χ.Υ.»

thefaq.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.