....

....

Ευχαριστήριο Νοσοκομείου Σερρών προς τον Δ/ντη ΕΚΑΒ-6 Χαρίλαο Λώτη

Από Φανή Ασπογαλή
 

Η σωστή συνεργασία και η καλή διάθεση, δίνουν πάντα λύσεις…

Αυτό αποδεικνύεται και στην περίπτωση της συνεργασίας του Νοσοκομείου Σερρών με τον Διευθυντή της 6ης Περιφέρειας Εθνικού Κέντρου Άμεσης Βοήθειας, Χαρίλαου Λώτη.

Με έγγραφό της η Διοίκηση του Νοσοκομείου Σερρών ευχαριστεί τον κ.Λώτη για την αποτελεσματική και χρήσιμη παρέμβασή του:

serrespost.gr 

2 σχόλια:

  1. Η μετακίνηση προσωπικού για την κάλυψη αναγκών των νοσοκομείων που ειναι νομοθετημένη και θεσμικά αποφασισμένη, https://ekabsfika.blogspot.com/2020/07/blog-post_46.html, την οποία κατάπιαν αμάσητη οι συνδικάλες της εποχής, οι οποίοι παρεμπιπτόντως, ειναι οι ίδιοι και σήμερα, αποτελεί εγκληματική απόφαση, ενώ η μη προβλεπόμενη παραχώρηση ασθενοφόρου του ΕΚΑΒ σε αυτά, που θα λείπει από την δύναμή του, αποτελεί "σωστή συνεργασία και καλή διάθεση", η οποία φυσικά έχει ημερομηνία λήξεως, με την λήξη των συμβάσεων εργασίας των υπαλλήλων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλα για το θεαθήναι. Σοβαρή παρέμβαση. Έχουν ταλαιπωρήσει τόσον καιρό τούς Σερραίους,αναγκάζοντάς τους να πληρώνουν τούς ιδιώτες από την τσέπη τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.