....

....

A. Ξανθός: Πέρασε η περίοδος της θριαμβολογίας για τον υπουργό Υγείας Βασίλη Κικίλια

A. Ξανθός: Πέρασε η περίοδος της θριαμβολογίας για τον υπουργό Υγείας Βασίλη Κικίλια
 07-07-2020

Οι γιατροί στο Ρέθυμνο γύρισαν την πλάτη στον Βασίλη Κικίλια, που δεν έχει καταλάβει ότι πέρασε η περίοδος της ευφορίας και της θριαμβολογίας, επισήμανε μιλώντας Στο Κόκκινο ο βουλευτής Ρεθύμνου του ΣΥΡΙΖΑ, γιατρός και πρώην υπουργός Υγείας, Ανδρέας Ξανθός.
Ο τομεάρχης Υγείας του ΣΥΡΙΖΑ εξήγησε ότι αυτό βάζει σε τρομερή επισφάλεια όλη τη λειτουργία του νοσοκομείου, έχουν ανασταλεί όλα τα τακτικά χειρουργεία εδώ και περίπου έξι μήνες και το νοσηλευτικό ίδρυμα μπαίνει σε τροχιά σοβαρής υποβάθμισης. Σε αυτό το κλίμα έρχεται ο κ. Κικίλιας και δεν δεσμεύεται πολιτικά ούτε για δύο – τρεις κινήσεις που θα μπορούσαν να δώσουν ένα σήμα μακροπρόθεσμης λύσης για μια έκτακτη ενίσχυση με προσωπικό λόγω του έκτακτου προβλήματος.

Αυτό απογοήτευσε τον κόσμο, όπως είπε ο κ. Ξανθός, και δημιούργησε αυτήν την αρνητική στάση των εργαζόμενων και των γιατρών οι οποίοι είπαν ότι ήταν πολύ κατώτερη των περιστάσεων η επίσκεψη.


Ο κ. Ξανθός αναφέρθηκε στην αλλαγή της ρητορικής της ΝΔ πριν και μετά την πανδημία καθώς τώρα μιλούν για την αξία του ΕΣΥ και των ανθρώπων του ενώ πριν μιλούσαν για σπάταλο δημόσιο.


Αυτό όμως για να γίνει εξήγησε ο βουλευτής χρειάζεται σχέδιο, πχ μόνιμης κάλυψης αναγκών με προσωπικό, σχέδιο επένδυσης στις υποδομές και στον εξοπλισμό κ.ά. και αυτό δεν υπάρχει, ακούμε μόνο καθησυχαστικές διαβεβαιώσεις.


Και αυτό δεν υπάρχει γιατί η Νέα Δημοκρατία δεν πιστεύει στην ουσία και στον πυρήνα της δημόσιας περίθαλψης.


goodnet.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.