Κικίλιας: Προαιρετικός ο εμβολιασμός για τον κοροναϊό

Οεμβολιασμός κατά του κοροναϊού δεν θα είναι υποχρεωτικός, αλλά προαιρετικός -με ισχυρή σύσταση, σύμφωνα με όσα δήλωσε σήμερα ο Βασίλης Κικίλιας.
Συγκεκριμένα, μιλώντας στον Σκάι ο υπουργός Υγείας δήλωσε ότι οι εμβολιασμοί θα γίνονται με ιεράρχηση, ανάλογα την επικινδυνότητα των ατόμων, ενώ διευκρίνισε ότι προτεραιότητα θα δοθεί στις ευπαθείς ομάδες.
«Ποιοι είναι αυτοί; Είναι οι μεγάλοι σε ηλικία συμπολίτες μας και οι υπέργηροι, οι ευπαθείς ομάδες, αυτοί που πληρούν τις προϋποθέσεις πρώτα απ όλα για να εμβολιαστούνε» σημείωσε.
Στην Ελλάδα οι "νεοφιλελεύθεροι" χρηματοδοτούνται από το κράτος. Εμείς... από εσάς ! Στήριξε την ανεξαρτησία του tvxs.gr, κάνοντας κλικ εδώ.
Εξέφρασε δε, την άποψη ότι πέραν του εμβολίου η Πολιτεία θα πρέπει να λάβει κι αλλα μέτρα για την προστασία του πληθυσμού, ενώ δεν απέκλεισε τον κίνδυνο ενός δεύτερου κύματος της πανδημίας.
Ερωτηθείς για το ενδεχόμενο της απαγόρευσης κυκλοφορίας για τα άτομα άνω των 65 ετών, απάντησε ότι θα γίνει ό,τι χρειαστεί για να προστατευτούν αυτοί που κινδυνεύουν. Το ίδιο απάντησε και στο ζήτημα της υποχρεωτικής χρήσης μάσκας σε εργασιακούς χώρους που δεν αερίζονται επαρκώς.
«Εμείς θα μελετήσουμε πώς θα μπορέσουμε να προστατεύσουμε τις ευπαθείς ομάδες. Εάν πρέπει λοιπόν οι άνω των 65 να στέλνουν sms, όπως στέλναμε πέρσι όλοι ή να συμπληρώνουν χαρτί, ναι θα το κάνουμε. Εάν θα πρέπει να δώσουμε άδεια γι' αυτούς οι οποίοι έχουν υποκείμενα νοσήματα και δουλεύουν στον ιδιωτικό ή δημόσιο τομέα, ναι θα το κάνουμε. Θα προστατεύουμε αυτούς που κινδυνεύουν» ξεκαθάρισε, μην αποκλείοντας το συγκεκριμένο σενάριο.
Ακόμη δεν τον είδαμε Γιάννη τον βαφτίσαμε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΡίτα Π.