ΗΠΑ: Ξανά σε έξαρση ο κορονοϊός - Σε επίπεδα Μαΐου τα κρούσματα
Σε επίπεδα Μαΐου επανήλθαν τα κρούσματα κορονοϊού στις ΗΠΑ, καθώς έσπασαν το φράγμα των 4 εκατομμυρίων. Νέα υποχώρηση Τραμπ στο ζήτημα των σχολείων.
Μόνο το τελευταίο 24ωρο καταγράφηκαν επιπλέον 1.225 θάνατοι από τον Covid-19 και πάνω από 76.500 επιβεβαιωμένα κρούσματα μόλυνσης από τον SARS-CoV-2 -αριθμός που πλησίασε το ρεκόρ- σύμφωνα με την καταμέτρηση του πανεπιστημίου Τζονς Χόπκινς.
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, η προηγούμενη φορά που καταγράφηκαν πάνω από 1.200 θάνατοι εξαιτίας της Covid-19 μέσα σε 24 ώρες στις ΗΠΑ ήταν την 29η Μαΐου, σχεδόν πριν από δύο μήνες.
Πλέον ο αριθμός των κρουσμάτων στη χώρα έχει σπάσει το φράγμα των 4 εκατομμυρίων. Σημειώνεται δε ότι τα 3 εκατ. κρούσματα είχαν ξεπεραστεί μόλις πριν από περίπου δύο εβδομάδες, την 8η Ιουλίου.
Το Τέξας, η Καλιφόρνια, η Αλαμπάμα, το Άινταχο και η Φλόριντα κατέγραψαν προχθές Τετάρτη ή χθες Πέμπτη ρεκόρ θανάτων σε 24 ώρες. Επιδημιολογικά μοντέλα προβλέπουν κορύφωση της πανδημίας του κορονοϊού τις τέσσερις προσεχείς εβδομάδες, κατά τον μέσο όρο που συνάγουν ερευνητές του πανεπιστημίου της Μασαχουσέτης.
Νέα υποχώρηση Τραμπ αυτή τη φορά στο θέμα των σχολείων
Πρόσθεσε ότι εναπόκειται στους κυβερνήτες των πολιτειών που είναι εστίες της επιδημίας Covid-19 να αποφασίσουν για το άνοιγμα των σχολείων και ότι οι αποφάσεις πρέπει να βασίζονται σε δεδομένα.
Υπενθυμίζεται πως μπορείτε να παρακολουθείτε πώς εξαπλώνεται η πανδημία σε ολόκληρο τον πλανήτη, στον live χάρτη του πανεπιστημίου Τζονς Χόπκινς με τα κρούσματα και θύματα, κάνοντας κλικ ΕΔΩ
ieidiseis.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια