Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για κάλυψη τομέων
Όπως γνωρίζουμε υπάρχουν ελλείψεις προσωπικού σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας, με αποτέλεσμα κάθε χρόνο να αναζητούνται πρόθυμοι εργαζόμενοι, ιδιαίτερα την καλοκαιρινή περίοδο, να καλύψουν αυτές τις περιοχές, για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και επιστρέφουν στην θεση τους.
Με αφορμή την παρακάτω ανάρτηση αντιλαμβανόμαστε ότι κάτι συμβαίνει.
Τι ακριβώς συμβαίνει με τις αποσπάσεις εργαζομένων για καλύψεις κενών στα παραρτήματα ανά την Ελλάδα;
Πως εμπλέκεται η Θεσσαλονίκη με τις καταγγελίες που αναφέρει η ανάρτηση;
facebook.com


Η Θεσσαλονίκη είναι πίσω από κάθε καινοτομία στο εκαβ. Αντί να τογς αφήσουν στην ξάνθη που πήγαν για ενίσχυση τους πήγαν μετά από λίγες μέρες βυσματικά Θεσσαλονίκη.Τυχαίνει να έχουν και συγγενικές σχέσεις με μεγαλοστελέχη της ομοσπονδίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι εννοείς ευγενικές σχέσεις;
ΔιαγραφήΚόρες, ανηψιοί και τέτοια πράγματα;
Κάνει αντιπολίτευση στην αντιπολίτευση με αναρτήσεις κατά του Τσίπρα και του ΣΥΡΙΖΑ για να δείξει ότι είναι πιστός σκύλος του συστήματος ΝΔ, μήπως και πάρει μετάθεση ο ανιψιός του...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό πάλι, που το βάζεις, να πέφτει συνεχώς από τα σύννεφα με όσα κανουν οι ΤΕ και οι ΠΕ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτούς που τρώνε φούμαρα εδώ και χρόνια, λυπάμαι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι άλλοι μια χαρά κάνουν τη δουλειά τους.
Και τις μεταθέσεις τους και τις συνδικαλιστικές τους, έχει παράδες το ταμείο!
Ξέρεις τι είναι να παίρνεις σύνταξη, χωρίς να δουλεύεις;
Μας πρηξατε πια με αυτό το ΙΕΚ έκαβ και τα συναφή. Τα παιδιά κάποιων από εμας Που τελείωσαν ΠΕ νοσηλευτική, μεταπτυχιακό, εξειδικεύσεις....χειρουργεία,ΜΕΘ κλπ παίρνουν λιγότερα λεφτά από τους εργατοπατερες,και θέλετε και αναβάθμιση.χαλαστε κανά 100.000 ευρώ πρώτα και 5-7 χρόνια από την ζωή σας και μετά μιλάτε.στο μέλλον ούτε για απλοί οδηγοί δεν θα κάνετε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί το λες αυτό;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν γίνεται να είσαι του Λυκείου και με ένα σεμινάριο 8 μηνών ή ένα μεταδευτεροβαθμιο ΙΕΚ, να είσαι ισότιμα με τα ΤΕΙ ή ΠΕ;
Αφού έχει ξαναγίνει στο ΕΚΑΒ, τους ΥΕ κάποτε τους αναβάθμισε σε ΔΕ!
Τώρα μπορεί να γίνει πάλι το ίδιο άλμα και από ΔΕ να γίνουμε ΠΕ, αφού δεν υπάρχει πια το ΤΕ!
Αυτό φίλε μου λέγεται σανό...για ζωντανά,για ταϊσμα, φυσικά και δεν υπάρχει εξίσωση, ούτε καν διευκόλυνση για την εισαγωγή,μόνο με πανελλήνιες θα γίνει.και μεταξύ του ίδιου κλάδου,πχ ΔΕ δεν υπάρχουν μισθολογικές διαφορές. Άλλο η άδεια ασκήσεως επαγγέλματος και άλλο η μισθολογική διάφορά. Φαντάζεσαι να τελειώνει κάποιος ΠΕ νοσηλευτική και με ένα ΙΕΚ να γίνεται γιατρός;
ΔιαγραφήΧαχαχαχαχα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα γιατί;
Άντε στην Πελοπόννησο, ή σε κάποιο νησί να πεις ότι δεν πας τον 90αχρονο παππού επιστροφή στο σπίτι, όταν μπορείς φυσικά και θα σε βαράμε μια βδομάδα.βλεπεις σε Αυτά που λέω δεν υπάρχουν ιδιωτικά... αλήθεια στα ιδιωτικά θα δουλεύουν μόνο ΠΕ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα λενε και σε καθυστερημενους σαν κι εσενα που δεν ξερεις τι σημαινουν τα αρχικα της υπερεσιας που δουλευεις και νομιζεις οτι ειναι δουλεια σου τα ραντεβου.
ΔιαγραφήΣου ευχομαι να μην χρειαστει καποιος δικος σου επειγουσα μεταφορα και αναγκαστεις να μαθεις με τον κακο τροπο για ποιο σκοπο υπαρχει αυτη η υπηρεσια σε ολο τον κοσμο.
Ως τοτε συνεχισε να τρως σανο εδω μεσα απο τους πατσαβομουρηδες που διατυμπανιζουν οτι θα παρει ιδιωτης τις διακομιδες αν προσλαβουν οδηγους τα νοσοκομεια.
Μαγαζάρα μιλαμεεεε χαχα
ΑπάντησηΔιαγραφήΆσε τώρα που υποφέρουν οι ασθενείς με τις αποθεραπείες που δεν γίνονται . Ανοιχτές οι πόρτες στους ιδιώτες και ο λαουτζίκος πληρώνει 150€ για αποθεραπείες. Ρε σας βλαστημάνε όλοι το πήρατε χαμπάρι;;;; Τα παλαμάκια θα γίνουν μεσαία δαχτυλακιαααα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι δεν είναι μόνο στην Ξάνθη Θεσσαλονίκη κτλ. Και στα νησιά τα ιδια γίνονται. Μετακινουνται από κυ ενώ έχει βγει ανακοίνωση ότι απαγορεύεται από κυ και Θεσσαλονίκη. Μπάρμπα στην Κορώνη
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι ταρίφες για τις μεταθέσεις ανέβηκαν? Η παραμένουν στα ίδια επίπεδα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπα έπεσαν πολύ από την εποχή σύριζα που ακουγόταν 15 χιλιάδες κάπου στα ιόνια και σε τομέα της ηπείρου .Λέγεται ότι και ο άσχετος εμπλεκόταν σε πολλά τέτοια.Τώρα δυστυχώς λόγω κρίσης δεν θα ξαναβρούμε αυτές τις τιμές.Λείπει και ο οργανωτής
ΔιαγραφήΕυτυχώς που γέρασαν οι μόνιμοι συνδικαλιστές στην ΠΟΠ και δεν έχουν αντοχές, γιατί η πείνα υπάρχει, αλλά δεν μπορούν άλλο να... τώρα μόνο με τα μάτια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεγαλύτερα λαμόγια δεν υπάρχουν από αυτούς!!!!!
Διαγραφή