Ένας χρόνος Υπουργείο Υγείας με Κυβέρνηση Ν.Δ.
Έκλεισε ένας (1) χρόνος με τη Ν.Δ. στη Κυβέρνηση. Οι προεκλογικές και μετεκλογικές υποσχέσεις του Πρωθυπουργού κ. Μητσοτάκη αποδείχθηκαν για άλλη μια φορά ΨΕΥΤΙΚΕΣ.
Να θυμίσουμε τι δήλωνε ο κ. Μητσοτάκης στις 16 Ιουλίου από το Υπουργείο Υγείας: «Να επιταχυνθούν οι διαδικασίες προσλήψεων ιατρικού, νοσηλευτικού και λοιπού προσωπικού, οι οποίες σχετίζονται με τις προκηρύξεις που βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη, και να θέσουν ως πρώτη προτεραιότητα την άμεση πρόσληψη επιπλέον 2.000 νοσηλευτών».
Τι υλοποιήθηκε
από όσα υποσχέθηκε ο κ. Πρωθυπουργός;
Καταρχήν «για τις Προκηρύξεις που βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη»:
Από το Μάιο του 2019, η τότε Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, είχε ετοιμάσει σε κατανομή και έγκριση με ΠΥΣ και έτοιμη να αποσταλεί στο ΑΣΕΠ (αλλά προέκυψαν οι εκλογές) 1300 ΜΟΝΙΜΕΣ ΘΕΣΕΙΣ. Αναλυτικά:
1η ΥΠΕ: 270 θέσεις,
2η ΥΠΕ: 270 θέσεις,
3η ΥΠΕ: 150 θέσεις,
4η ΥΠΕ: 170 θέσεις,
5η ΥΠΕ: 130 θέσεις,
6η ΥΠΕ: 180 θέσεις,
7η ΥΠΕ: 130 θέσεις
ΣΥΝΟΛΟ: 1300 θέσεις.
Από τότε έχουν περάσει 14 μήνες και η Προκήρυξη ακόμη δεν έχει εκδοθεί από τον ΑΣΕΠ.
Μάλιστα, ενώ ο κ. Κικίλιας, δήλωνε στις 17 Δεκέμβρη 2019 στη Βουλή «αλλά επιπλέον προκηρύξαμε 1.300 θέσεις νοσηλευτών, τραυματιοφορέων» και ο κ. Κοντοζαμάνης στις 16 Ιουνίου 2020 δήλωνε ότι «η Προκήρυξη με τις 1209 είναι στον ΑΣΕΠ» μέχρι σήμερα δεν έχει εκδοθεί καμία Προκήρυξη για Μόνιμο Προσωπικό.
Τέτοια «αξιοπιστία» και «συμφωνία λόγου και έργου» από το Υπουργείο
Υγείας και τη Κυβέρνηση της Ν.Δ.
Όσο δε αφορά την δέσμευση του κ. Μητσοτάκη στις
16 Ιουλίου 2019 για «ως πρώτη προτεραιότητα την άμεση
πρόσληψη επιπλέον 2.000 νοσηλευτών» όσο την είδατε εσείς, άλλο τόσο την
είδαμε και εμείς.
Ενώ και σε επίπεδο σχεδιασμού, ακόμη και τώρα, μετά από ένα χρόνο, η Κυβέρνηση της Ν.Δ. δεν έχει ανακοινώσει το σχέδιό της για την ενίσχυση των Δημόσιων Δομών με Μόνιμο Προσωπικό.
Να θυμίσουμε εδώ, ότι η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, είχε καταθέσει 4ετές Σχέδιο Ενίσχυσης (2019-2022) για 10.000 Μόνιμες Προσλήψεις, 2500/έτος, ενώ παράλληλα προχώρησε στη 2Κ/2019 για 1116 Μόνιμες Θέσεις για τη Μονιμοποίηση του Επικουρικού Προσωπικού που ήδη δούλευε τόσα χρόνια.
Απέναντι στο ολοκληρωμένο σχέδιο του ΣΥΡΙΖΑ, η Κυβέρνηση της Ν.Δ. δεν
έχει, μέχρι σήμερα καταθέσει καμία πρόταση.
Και από την
άλλη, δεν ντρέπονται καθόλου να οικειοποιούνται σαν δικές τους τις
Προκηρύξεις που άφησε παρακαταθήκη η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, όπως τις 940 Θέσεις
Γιατρών, η οποία, ήταν έτοιμη από το Μάιο του 2019 (είχαν ξεκινήσει καταθέσεις
δικαιολογητικών, αλλά «πάγωσε» λόγω εκλογών) να την προχωρούν σαν δική
τους από την αρχή το Φεβρουάριο 2020, 10 μήνες μετά, όπως και τις
46 θέσεις για το ΕΚΑΒ, που είχε εγκρίνει και δρομολογήσει ο ΣΥΡΙΖΑ.
Μέχρι σήμερα,
ένα χρόνο μετά η Κυβέρνηση της Ν.Δ, δεν έχει εγκρίνει, με Πράξη Υπουργικού Συμβουλίου
(ΠΥΣ) ούτε μία (1) μόνιμου προσωπικού στις Δημόσιες Δομές Υγείας!!!
Αυτή είναι η «γενέθλια» προσφορά της Κυβέρνησης της Ν.Δ, ένα χρόνο μετά, στους «ήρωες με τις πράσινες και άσπρες μπλούζες» που χειροκροτεί και μας έχει αναλάβει «ο ίδιος προσωπικά» ο κ. Πρωθυπουργός, όπως έχει δηλώσει.
ΜΗΔΕΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ - ΜΗΔΕΝ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΜΟΝΙΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ.

Δεν υπάρχουν σχόλια