....

....

Σύψας: Του χρόνου το καλοκαίρι το εμβόλιο του κορονοϊού στην Ελλάδα


Για τα επιδημιολογικά δεδομένα στη χώρα μας και την κυκλοφορία του εμβολίου κατά του κορονοϊού μίλησε ο καθηγητής Λοιμωξιολογίας Νίκος Σύψας.

Την εκτίμησή του πως του χρόνου το καλοκαίρι θα φτάσει στην Ελλάδα η πρώτη παρτίδα του εμβολίου για το κορονοϊό προκειμένου σε πρώτη φάση να εμβολιαστούν ευπαθείς ομάδες και εργαζόμενοι στο σύστημα υγείας εξέφρασε μιλώντας στον ΣΚΑΙ, ο καθηγητής Λοιμωξιολογίας Νίκος Σύψας.

Βασική προϋπόθεση είναι σαφώς το εμβόλιο να περάσει με επιτυχία όλες τις φάσεις των δοκιμών κάτι που αναμένεται να φανεί τους επόμενους μήνες.

«Του χρόνου το καλοκαίρι στην Ελλάδα θα έχουμε κάποια εμβόλια αρχικά για τις ευπαθείς ομάδες. Πρέπει να μάθουμε να ζούμε με τον ιό. Για να σταματήσει ο ιός στην Ελλάδα θα πρέπει να εμβολιαστεί το 70% του πληθυσμού τουλάχιστον», τόνισε ο κ. Σύψας.

Όπως είπε επιδημιολογικά η Ελλάδα είναι σε καλύτερη κατάσταση από πολλές χώρες στον κόσμο. Ωστόσο, ο ιός μπορεί να επανέλθει ανά πάσα στιγμή. «Δε μπορούμε να εφησυχάσουμε, καθώς έχουμε διασπορά του ιού στην κοινότητα» υπογράμμισε.

Σύμφωνα με τον καθηγητή, τα ορφανά κρούσματα είναι η μεγαλύτερη ανησυχία των ειδικών. 

Και αυτό γιατί τα περισσότερα κρούσματα είναι ασυμπτωματικά. Πιο ανησυχητικό είναι ότι από τα 30 περίπου κρούσματα καθημερινά τα περισσότερα δεν είναι εισαγόμενα.
«Αυτό δείχνει ότι ο δείκτης μετάδοσης R έχει ανοδική τάση», επεσήμανε ο κ. Σύψας.
Άμεση ενημέρωση τώρα και στο Google News - Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
«Τα πρώτα αποτελέσματα των συνωστισμών τα βλέπουμε τώρα από την αύξηση των κρουσμάτων» συμπλήρωσε.


ieidiseis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.