Ο Μητσοτάκης τους είχε μηνύσει για το σύνθημα που τον έλεγε «Κάθαρμα»!
Μια άγνωστη λεπτομέρεια για το σύνθημα «Μητσοτάκη Κάθαρμα» -το 1965- αποκαλύπτει με επιστολή του στο ΑΠ ο αναγνώστης μας και διαδηλωτής τότε.
Επομένως, γράφει Χάρης Βεργούλης, το «Μητσοτάκη κάθαρμα» αποτελεί νομολογιακό δεδομένο και χαράζει δεδικασμένο!
Ολόκληρη η επιστολή:

Μπράβο για την υπόμνηση του συνθήματος για τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη που φωνάζαμε εμείς οι νέοι τότε κάθε μέρα επί δύο (2) καλοκαιρινούς μήνες (Ιούλιος-Αύγουστος 1965). Όμως παραλείψατε να γράψετε τη συνέχεια.
Ο Κ. Μητσοτάκης μας είχε κάνει μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση. Και υπήρξε πρωτόδικη καταδίκη η οποία επικυρώθηκε από το Εφετείο.
Κατά της
απόφασης του Εφετείου ασκήθηκε αναίρεση η οποία έγινε δεκτή από τον
Άρειο Πάγο (Ποινικό Τμήμα) και συνακόλουθα υπήρξε αθώωση των
κατηγορουμένων. Έτσι ο Άρειος Πάγος αποφάνθηκε ότι ούτε συκοφαντική
δυσφήμιση υπήρξε, ούτε άλλη δυσφήμιση, ούτε καν εξύβριση, αλλά πολιτικό
σύνθημα και πολιτική κριτική για τις πράξεις και παραλείψεις του
πολιτικού ανδρός τότε.
Με τιμή,
Χάρης Φ. Βεργούλης
Δικηγόρος, Τέως Γενικός Γραμματέας του Δικηγορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης και διαδηλωτής στο μακρινό 1965″
anoixtoparathyro.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια