Κρούσμα κοροναϊού στην ομάδα της Ξάνθης

Θετικό σε κορoναϊό βρέθηκε δείγμα μέλους του ποδοσφαιρικού τμήματος της Ξάνθης.
Μετά από την εξέλιξη αυτή η ομάδα μπήκε σε απομόνωση, με αποτέλεσμα να βρίσκεται «στον αέρα» το προγραμματισμένο για αύριο παιχνίδι με τη Λαμία.
Μετά από την εξέλιξη αυτή η ομάδα μπήκε σε απομόνωση, με αποτέλεσμα να βρίσκεται «στον αέρα» το προγραμματισμένο για αύριο παιχνίδι με τη Λαμία.
tvxs.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια