Θετικό σε κορoναϊό βρέθηκε δείγμα μέλους του ποδοσφαιρικού τμήματος της Ξάνθης.

Μετά από την εξέλιξη αυτή η ομάδα μπήκε σε απομόνωση, με αποτέλεσμα να βρίσκεται «στον αέρα» το προγραμματισμένο για αύριο παιχνίδι με τη Λαμία.