Πρώτο κρούσμα στην Κρήτη από τον εισερχόμενο τουρισμό
Το πρώτο εισαγόμενο κρούσμα κορονοϊού
μετά το άνοιγμα των αεροδρομίων καταγράφεται στην Κρήτη, δύο 24ωρα μετά
την εκκίνηση των διεθνών πτήσεων. Πρόκειται για τουρίστρια από τη
Ρουμανία για τον εντοπισμό της οποίας χρειάστηκε και η συνδρομή της
Αστυνομίας.
Το αποτέλεσμα του τεστ στο οποίο υπεβλήθη με την άφιξή της στο αεροδρόμιο «Νίκος Καζαντζάκης» αποδείχτηκε θετικό και από το απόγευμα της Παρασκευής ξεκίνησε επιχείρηση εντοπισμού της συγκεκριμένης γυναίκας. Τελικά βρέθηκε σε ξενοδοχείο στον Ανισαρά Χερσονήσου όπου και διαμένει προσωρινά σε περιορισμό και με την τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων.
Μέχρι στιγμής δεν έχει ληφθεί απόφαση αν θα μεταφερθεί σε κάποιο από τα ξενοδοχεία καραντίνας του Ηρακλείου, τα οποία βρίσκονται επίσης στην περιοχή της Χερσονήσου.
efsyn.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια