....

....

Μετακίνηση οδηγών στο ΕΚΑΒ


Για την ενημέρωση όλων των συνάδελφων για το καθεστώς που ισχύει μέχρι και σήμερα, μετά το κενό που δημιούργησαν στα νοσοκομεία όλης της χώρας, με την μετάταξη του προσωπικού τους στο ΕΚΑΒ, με τον νόμο του τότε υπουργού υγείας Α. Γεωργιάδη.


 
 

5 σχόλια:

  1. Προς τι η ανάδρομη στο παρελθόν;θα έχουμε τίποτε λιγούρες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η αναδρομή στο παρελθόν βοηθά στην κατανόηση του παρόν και του μέλλοντος!
    Επίσης βοηθά στην αποφυγή κατανάλωσης υπερβολικών ποσοτήτων σανού, τον οποίο ταΐζουν συνεχώς κάποιοι εδώ και χρόνια, στο ΕΚΑΒ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επίσης σε πάρα πολλούς συναδέλφους μας, ειναι επιμελώς άγνωστες, οι τότε αποφάσεις της τότε κυβέρνησης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εγώ έχω τρεις μετακινήσεις από την ΝΔ.... ελπίζω να σταματήσουν εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Που να δεις τι γέλιο είχε η συνάντηση με την ΠΟΠΕΚΑΒ για το θέμα τότε!
    Ο κολλητός του αρθρογράφου και παρέα του, τις ουρές στα σκέλια και τα μάτια στο πάτωμα.
    Τρέχοντας έφυγαν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.