Θύμωσε η Βρετανία: Στην «κόκκινη» λίστα η Ελλάδα
Στην «κόκκινη» λίστα θα βρίσκεται η Ελλάδα από τη Βρετανία, όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Μεταφορών της Βρετανίας Γκραντ Σαπς, μιλώντας στο Radio 4 του BBC.
Που σημαίνει ότι δεν θα περιληφθεί στον κατάλογο των χωρών, των οποίων οι ταξιδιώτες από την ερχόμενη εβδομάδα θα εξαιρούνται από την υποχρέωση να μπαίνουν σε καραντίνα στη Βρετανία
Και δεν έκρυψε ότι η απόφαση αυτή πάρθηκε γιατί η Βρετανία θύμωσε με την απόφαση της Ελλάδας να κρατήσει τα σύνορά της κλειστά έως τις 15 Ιουλίου τουλάχιστον στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Έτσι, οι Έλληνες που θα ταξιδέψουν στη Γηραιά Αλβιώνα θα μπουν σε 14ημερη καραντίνα.
tvxs.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια