....

....

Το ''πουλί''......

Εδραίωση της ''δημοκρατίας'' με ξύλο και παρακράτος στην πορεία για το δικαίωμα στην διαμαρτυρία και την διαδήλωση...Το ''πουλί'' ξαναπήρε την θέση του στην Ελλάδα...Ας το ξεπουπουλιάσουμε στους δρόμους!!!!


 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.