....

....

Το όραμα...

Το σχόλιο της ημέρας με το πενάκι του Γιάννη Δερμεντζόγλου.



https://im1.7job.gr/sites/default/files/imagecache/1200x675/article/2020/28/320651-to_orama...jpg


tvxs.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.