Μία τουρίστρια από τη Σουηδία, που καταγράφηκε ανάμεσα στα εισερχόμενα κρούσματα κορωνοϊού στην Ελλάδα, έσπασε την καραντίνα και βρέθηκε να κάνει βόλτες στην Αθήνα.
Η γυναίκα έφτασε στην Αθήνα την Τετάρτη, αλλά δεν τήρησε την καραντίνα 24 ωρών από τη στιγμή της άφιξης. Τελικά, το δείγμα της ήταν θετικό
και η αστυνομία κατάφερε να την εντοπίσει την Πέμπτη, έπειτα από
πολύωρη προσπάθεια, καθώς εντοπίστηκε να κάνει βόλτες στην Αθήνα,
σύμφωνα με πληροφορίες του ΣΚΑΪ.
lifo.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια