....

....

Τουρίστρια από τη Σουηδία που ήταν θετική έσπασε την καραντίνα- Έκανε βόλτα στην Αθήνα



Η αστυνομία εντόπισε την τουρίστρια έπειτα από πολύωρες προσπάθειες


Μία τουρίστρια από τη Σουηδία, που καταγράφηκε ανάμεσα στα εισερχόμενα κρούσματα κορωνοϊού στην Ελλάδα, έσπασε την καραντίνα και βρέθηκε να κάνει βόλτες στην Αθήνα.

Η γυναίκα έφτασε στην Αθήνα την Τετάρτη, αλλά δεν τήρησε την καραντίνα 24 ωρών από τη στιγμή της άφιξης. Τελικά, το δείγμα της ήταν θετικό και η αστυνομία κατάφερε να την εντοπίσει την Πέμπτη, έπειτα από πολύωρη προσπάθεια, καθώς εντοπίστηκε να κάνει βόλτες στην Αθήνα, σύμφωνα με πληροφορίες του ΣΚΑΪ.

lifo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.