....

....

Θετικός στον κοροναϊό οπλίτης σε στρατόπεδο - Οκτώ άτομα σε καραντίνα

https://im1.7job.gr/sites/default/files/imagecache/1200x675/article/2020/27/320531-5075260.jpg 


Ένας νεαρός οπλίτης βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό και νοσηλεύεται στο 424 Γενικό Νοσοκομείο Εκπαιδεύσεως της Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, τα οκτώ άτομα που διέμεναν στον ίδιο θάλαμο με τον 19χρονο και στα οποία δόθηκε άδεια ορκωμοσίας, μπήκαν σε καραντίνα και πρόκειται να υποβληθούν σε τεστ για τον κορονοϊό στο 401 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο Αθηνών.

tvxs.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.